Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

EXAE: Σε ισχύ το νέο Οργανόγραμμμα

Σε ισχύ τέθηκε το νέο οργανόγραμμα του ομίλου της ΕΧΑΕ και ενσωματώθηκε στον ισχύοντα κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας του ομίλου, σύμφωνα με την από 18 Απριλίου απόφαση του Δ.Σ. Τροποποίηση της χρήσης των αντληθέντων κεφαλαίων.

EXAE: Σε ισχύ το νέο Οργανόγραμμμα
Σε ισχύ τέθηκε το νέο οργανόγραμμα του ομίλου της ΕΧΑΕ και ενσωματώθηκε στον ισχύοντα κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας του ομίλου, σύμφωνα με την από 18 Απριλίου απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.

Επίσης η εταιρία ανακοίνωσε την τροποποίηση της χρήσης των αντληθέντων κεφαλαίων.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το νέο οργανόγραμμα αποτελείται από μια Γενική Διεύθυνση (Γενική Διεύθυνση Εταιρικών Λειτουργιών), της οποίας επικεφαλής τίθεται ο κύριος Γκίκας Μάναλης.

Οι διευθυντικές θέσεις στο εγκριθέν οργανόγραμμα στελεχώνονται ως ακολούθως:

* Διεύθυνση Νομικών Υπηρεσιών, κ. Απόστολος Πατρίκιος.

* Τμήμα Σχέσεων με Επενδυτές και Στρατηγικού Σχεδιασμού, κ. Συμεών Σπύρου.

* Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Υποστήριξης, κ. Ελευθέριος Πολυταρίδης.

* Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης, κ. Χρήστος Μαγιόγλου.

* Διεύθυνση Σχεδιασμού και Προώθησης Προϊόντων και Υπηρεσιών, κ. Νικόλαος Πορφύρης.

Περαιτέρω, η Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου και Διαχείρισης Ποιότητας στελεχώνεται, πέραν του κ. Γεώργιου Αγγελόπουλου, ο οποίος είναι ήδη εσωτερικός ελεγκτής της εταιρίας, και από τις κ. Μαρία Σουρή και Σταυρούλα Νεαμονίτου, εσωτερικές ελέγκτριες.

Επιπλέον, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 1 της απόφασης 5/204/14.11.2000 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, η ΕΧΑΕ ανακοινώνει ότι στα οργανογράμματα των θυγατρικών εταιρειών του Ομίλου πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω τροποποιήσεις:

Με απόφαση της γενικής συνέλευσης της εταιρίας Χρηματιστήριο Αθηνών, στην από 14/4/2005 συνεδρίασή της, εγκρίθηκε και τέθηκε σε ισχύ το νέο οργανόγραμμα της εταιρεας και ενσωματώθηκε στον ισχύοντα κανονισμό Εσωτερικής Λειτουργίας αυτής.

Το νέο οργανόγραμμα αποτελείται από μια Γενική Διεύθυνση (Γενική Διεύθυνση Χρηματιστηριακών Αγορών), της οποίας επικεφαλής τίθεται ο κ. Σωκράτης Λαζαρίδης.

Οι διευθυντικές θέσεις στο εγκριθέν οργανόγραμμα στελεχώνονται ως ακολούθως (υπό την αίρεση της έγκρισης καταλληλότητας των προσώπων από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς):

* Διεύθυνση Τεχνολογικών Συστημάτων και Υπηρεσιών, κ. Δημήτριος Καραϊσκάκης.

* Υποδιεύθυνση Διαχείρισης & Λειτουργίας Τεχνολογικών Υποδομών & Υπηρεσιών, κ. Νικόλαος Μπαρλίγκας.

* Υποδιεύθυνση Ανάλυσης & Ανάπτυξης Τεχνολογικών Συστημάτων & Υπηρεσιών, κ. Δημήτριος Γαρδέλης.

* Διεύθυνση Διαχείρισης Έργων, κ. Κωνσταντίνος Καρανάσιος.

* Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Εκδοτριών Εισηγμένων Τίτλων, κ. Σπυρίδων Κυρίτσης.

* Διεύθυνση Λειτουργίας Αγοράς, κ. Παντελής Λάμπρου.

Επίσης, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας Χρηματιστήριο Αθηνών, στην από 18/4/2005 συνεδρίασή του, στο Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου της εταιρείας τοποθετήθηκε η κ. Αναστασία Ελευθερίου, εσωτερική ελέγκτρια.

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας Κεντρικό Αποθετήριο Αξιών, στην από 15/4/2005 συνεδρίασή του, εγκρίθηκε και τέθηκε σε ισχύ το νέο Οργανόγραμμα της εταιρίας.

Το νέο οργανόγραμμα αποτελείται από μια Γενική Διεύθυνση (Γενική Διεύθυνση Εκκαθάρισης Διακανονισμού & Καταχώρησης), της οποίας επικεφαλής τίθεται ο κ. Νικόλαος Κωνσταντόπουλος.

Η διευθυντική θέση στο εγκριθέν οργανόγραμμα στελεχώνεται ως ακολούθως: Διεύθυνση Εκκαθάρισης Διακανονισμού & Καταχώρησης, κ. Σοφοκλής Αλιφιεράκης.

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρίας Εκκαθάρισης Συναλλαγών Επί Παραγώγων, στην από 15/4/2005 συνεδρίασή του, εγκρίθηκε και τέθηκε σε ισχύ το νέο Οργανόγραμμα της εταιρίας.

Το νέο οργανόγραμμα αποτελείται από μια Γενική Διεύθυνση (Γενική Διεύθυνση Εκκαθάρισης Διακανονισμού & Καταχώρησης), της οποίας επικεφαλής τίθεται ο κ. Νικόλαος Κωνσταντόπουλος.

Η διευθυντική θέση στο εγκριθέν οργανόγραμμα στελεχώνεται ως ακολούθως: Διεύθυνση Εκκαθάρισης & Διαχείρισης Κινδύνου, κ. Κωνσταντίνος - Παναγιώτης Τάντης.

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας Χρηματιστηριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, στην από 15/4/2005 συνεδρίασή του, εγκρίθηκε και τέθηκε σε ισχύ το νέο Οργανόγραμμα της εταιρίας. Το νέο οργανόγραμμα αποτελείται από μια Γενική Διεύθυνση, της οποίας επικεφαλής τίθεται ο κ. Βασίλειος Μάργαρης.

Η διευθυντική θέση στο εγκριθέν οργανόγραμμα στελεχώνεται ως ακολούθως: Διεύθυνση Ανάπτυξης Εργασιών, κ. Παντελεήμων Μάνης.

---- Τροποποίηση της χρήσης των αντληθέντων κεφαλαίων

Εξάλλου, η ΕΧΑΕ με ανακοίνωσή της αναφέρεται στην τροποποίηση της χρήσης των αντληθέντων κεφαλαίων, που ενέκρινε η γ.σ. στις 25 Απριλίου 2005, και αφορά στην ανέγερση του κτιριακού συγκροτήματος του Ομίλου.

Ειδικότερα:

Α. Κατά την εισαγωγή των μετοχών της εταιρίας στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου αντλήθηκαν κεφάλαια τα οποία, μετά την αφαίρεση των δαπανών έκδοσης, ανέρχονται σε 36.732.874,72 ευρώ. Τα κεφάλαια αυτά, όπως αναφερόταν στο ενημερωτικό δελτίο της εταιρίας τον Ιούλιο του 2000, χρησιμοποιούνται για τη συγχρηματοδότηση ανέγερσης κτιριακού συγκροτήματος, που θα στεγάσει τις υπηρεσίες των εταιρειών του Ομίλου της ΕΧΑΕ.

Το αρχικό, κατά την έγκριση του ενημερωτικού δελτίου εισαγωγής, χρονοδιάγραμμα για τη χρήση των αντληθέντων κεφαλαίων είχε ως εξής:

* Έτος 2001, 2002, 2003, 2004

* Ποσά σε εκατομμύρια ευρώ 18 19 12 9

Η καταβολή 12 εκατομμυρίων ευρώ κατά το 2003 και 9 εκατομμυρίων ευρώ κατά το 2004 προβλεπόταν να γίνει εξ ιδίων κεφαλαίων της εταιρίας.

Β. Σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό του έργου, η αγορά του οικοπέδου θα έπρεπε να είχε επιτευχθεί μέσα στο 2001. Η εταιρία στις 17.05.2002 προχώρησε στην αγορά εκτάσεως επί της Λεωφόρου Αθηνών, ενώ στο ίδιο διάστημα και κάτω από το βάρος των αρνητικών εξελίξεων στη διεθνή και εγχώρια αγορά η Διοίκηση της εταιρίας αποφάσισε την εκπόνηση μελέτης για το λειτουργικό ανασχεδιασμό του Ομίλου.

Η χρονική επιμήκυνση στην εξεύρεση του κατάλληλου οικοπέδου και οι περιορισμένες ανάγκες σε κτίριο που προέκυψαν από τη μελέτη του λειτουργικού ανασχεδιασμού συνέτειναν στην ύπαρξη χρονικών διαφοροποιήσεων ως προς το αρχικό χρονοδιάγραμμα της χρήσης αντληθέντων κεφαλαίων.

Έτσι, στη Γενική Συνέλευση της 26ης Ιουνίου 2003, οι μέτοχοι αποφάσισαν τη τροποποίηση του πίνακα διάθεσης αντληθέντων κεφαλαίων από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας με μετρητά ως εξής:

* Έτος 2001-2002 2003 2004 2005 2006

* Ποσά σε εκατομμύρια ευρώ 20,4 2,6 7 8,4 0,5

Η καταβολή 1,4 εκατομμυρίων ευρώ κατά το 2005 και 0,5 εκατομμυρίων ευρώ κατά το 2006 θα προερχόταν εξ ιδίων κεφαλαίων της εταιρίας.

Γ. Ακολούθως, κατά τη χρήση του 2003 παρατηρήθηκε απόκλιση ως προς τη χρήση των αντληθέντων κεφαλαίων σε σχέση με τον ως άνω εγκριθέντα από τη Δεύτερη Τακτική Γενική Συνέλευση της 26ης Ιουνίου 2003 πίνακα. Έτσι, στη Γενική Συνέλευση της 23ης Ιουνίου 2004 οι μέτοχοι αποφάσισαν την τροποποίηση του πίνακα διάθεσης αντληθέντων κεφαλαίων από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας με μετρητά ως εξής:

* Έτος 2001-2002 2003 2004 1 2005 2 2006 3 2007 4

* Ποσά σε εκατομμύρια ευρώ 20,4 0,87 1,33 7 8,7 0,6

Σημείωση: Η κατανομή των κεφαλαίων κατά τα χρονικά διαστήματα που εμφαίνονται στον πίνακα αιτιολογούνται ως ακολούθως:

1. Αμοιβή Τεχνικού Συμβούλου για την προμελέτη και τα τεύχη δημοπράτησης και τη συμβολή του για την πρόσληψη project manager- Έναρξη κατασκευής έργου από project manager.

2. Αμοιβή Τεχνικού Συμβούλου για την επίβλεψη του έργου - Αμοιβή του project manager - Κατασκευή έργου.

3. Αμοιβή Τεχνικού Συμβούλου για την επίβλεψη του έργου - Κατασκευή έργου.

4. Αμοιβή Τεχνικού Συμβούλου για την επίβλεψη του έργου - Αμοιβή του project manager - Συντήρηση του έργου.

Σημειώνεται ότι τα αναφερόμενα στο νέο πίνακα διάθεσης αντληθέντων κεφαλαίων ποσά, πέραν των 36,7 εκατομμυρίων ευρώ της άντλησης, που προϋπολογίζονταν να διατεθούν κατά τα έτη 2006 και 2007, θα προέρχονταν εξ ιδίων κεφαλαίων της εταιρίας.

Δ. Ακολούθως, κατά τη χρήση του 2004 παρατηρήθηκε απόκλιση ως προς τη χρήση των αντληθέντων κεφαλαίων σε σχέση με τον ως άνω εγκριθέντα από την Τρίτη Τακτική Γενική Συνέλευση της 23ης Ιουνίου 2004 πίνακα.

Στο πλαίσιο αξιολόγησης των προτεινόμενων από τον Τεχνικό Σύμβουλο, για το έργο της ανέγερσης κτιρίου γραφείων στο ακίνητο της εταιρίας επί της Λ. Αθηνών 108-110, εναλλακτικών λύσεων, η ΕΧΑΕ θέλησε να προχωρήσει σε διερεύνηση της αγοράς σχετικά με την ύπαρξη ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση του πλεονάζοντος εμβαδού του κτιρίου, έτσι ώστε να επιλέξει την οικονομικά προσφορότερη λύση για την εταιρία και για τους μετόχους της.

Η διερεύνηση της προσφορότερης λύσης κατευθύνθηκε αρχικά βάσει και της από 26.11.2003 διακήρυξης διαγωνισμού προς την ανάθεση κατασκευής του τμήματος του κτιρίου που θα καλύπτει τις ανάγκες του Ομίλου με εργολαβικό αντάλλαγμα την παραχώρηση του υπολοίπου τμήματος του οικοπέδου, εξ αδιαιρέτου. Ακολούθως, κατατέθηκαν από τους ενδιαφερομένους πλήρεις προσφορές, οι οποίες εξετάσθηκαν από τα αρμοδίως εξουσιοδοτημένα όργανα της εταιρίας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο, εκτιμώντας ότι, λόγω του εν εξελίξει λειτουργικού ανασχεδιασμού, οι ανάγκες του Ομίλου δύνανται να καλυφθούν από μικρότερης συνολικής επιφάνειας κτίριο, αποφάσισε την ακύρωση της ως άνω διαδικασίας διαγωνισμού και την προκήρυξη νέου διαγωνισμού με υποβολή προτάσεων από τους υποψηφίους, ως ακολούθως:

* Κατασκευή στο οικόπεδο ιδιόκτητου κτιρίου γραφείων, με το σύστημα ’Μελέτη - Κατασκευή’ και με βασικό τη μεταβίβαση ποσοστού εξ αδιαιρέτου επί του οικοπέδου και του δικαιώματος αξιοποίησης του πλεονάζοντος συντελεστή δόμησης (αντιπαροχή - ανάλογη εφαρμογή στοιχείων των διατάξεων που περιλαμβάνονται στις παραγράφους ε και ζ του 4ου άρθρου του Ν. 1418/84 και στα 10ο και 12ο άρθρα του Π.Δ. 609/ 85).

* Κατασκευή στο οικόπεδο ιδιόκτητου κτιρίου γραφείων, όπως παραπάνω, αλλά με σύμβαση κατασκευής έργου. Στην περίπτωση αυτή το οικόπεδο υπεισέρχεται στην όλη διαδικασία ως ο χώρος κατασκευής του ιδιόκτητου κτιρίου και μόνο ή / και

* Ανταλλαγή του οικοπέδου ή μέρους του με άλλο έτοιμο ή υπό ανέγερση ή στη φάση σχεδιασμού κτίριο, ή τμήμα κτιρίου ή οικοδομικού συγκροτήματος, που να καλύπτει, από ποσοτική και ποιοτική άποψη, τις απαιτήσεις της Εταιρείας ή / και

* Με κάθε άλλο τρόπο, τον οποίο ο κάθε υποψήφιος προτείνει και με τον οποίο είναι δυνατόν να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις της Εταιρείας, στον οποίο όμως υποχρεωτικά θα λαμβάνεται υπόψη το ιδιόκτητο οικόπεδό της, του οποίου την αξιοποίηση, κατά τη διαδικασία απόκτησης ενιαίου χώρου γραφείων, θεωρεί σημαντική η εταιρία.

* Στο πλαίσιο του νέου διαγωνισμού, συνετάγησαν από τον Τεχνικό Σύμβουλο και εγκρίθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας τα συμβατικά τεύχη του διαγωνισμού και, εν συνεχεία, δημοσιεύθηκε η σχετική προκήρυξη ”Εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή σε διαδικασία με διαπραγμάτευση για την κατασκευή ή εξεύρεση κτιρίου γραφείων κατάλληλου να στεγάσει τον όμιλο της ΕΧΑΕ.

Στη συνέχεια, υποβλήθηκαν εκδηλώσεις ενδιαφέροντος από υποψηφίους και η διαδικασία βρίσκεται ήδη στη δεύτερη φάση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην προκήρυξη, δηλαδή στην υποβολή από τους υποψηφίους συμπληρωματικών στοιχείων προκειμένου να αρχίσει η διαπραγμάτευση μαζί τους σχετικά με τις προτάσεις που θα είναι συμφέρουσες για την Εταιρεία και τους μετόχους της, αλλά παράλληλα θα ικανοποιούν και τις ανάγκες της εταιρίας, όπως αυτές περιγράφονται στην προκήρυξη και στα συμβατικά τεύχη.

Επειδή, συνεπεία των ανωτέρω, διαπιστώνεται ποσοτική απόκλιση ως προς τη χρήση των κεφαλαίων κατά τη χρήση 2004 και εκτιμάται ότι θα υπάρξει και χρονική επέκταση και στο έτος 2008, στην περίπτωση κατά την οποία επιλεγεί -βάσει των αποτελεσμάτων του εν εξελίξει διαγωνισμού- η λύση της κατασκευής κτιρίου γραφείων στο ακίνητο της εταιρίας με το σύστημα της αντιπαροχής, στην Τέταρτη Τακτική Γενική Συνέλευση της 25ης Απριλίου 2005, οι μέτοχοι αποφάσισαν την τροποποίηση του πίνακα διάθεσης αντληθέντων κεφαλαίων από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας με μετρητά ως εξής:

* Έτος 2001-2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008

* Ποσά σε εκατομμύρια ευρώ 20,4 0,87 0,708 1,5 9,4 5,122 0,9

Τα εμφαινόμενα στον παραπάνω πίνακα ποσά εκτιμάται να διατεθούν ως εξής:

Ποσό 1,5 εκ. ευρώ, κατά το έτος 2005, για ολοκλήρωση των διαδικασιών ανάθεσης της κατασκευής, εκκαθάριση αμοιβής προμελέτης, αμοιβή για τις διαδικασίες πρόσληψης Project Manager, αδειοδότηση ακινήτου και έναρξη επίβλεψης Project Manager, αμοιβή του Project Manager για τη διοίκηση του έργου ως διευθύνουσα υπηρεσία, ενδεχόμενο έναρξης υλοποίησης της κύριας εργολαβικής σύμβασης και καταβολής εργολαβικού ανταλλάγματος.

Ποσό 9,4 εκ. ευρώ, κατά το έτος 2006, για επίβλεψη του Project Manager, αμοιβή του για τη διοίκηση του έργου, υλοποίηση της κύριας εργολαβικής σύμβασης, καταβολή εργολαβικού ανταλλάγματος.

Ποσό 5,122 εκ. ευρώ, κατά το έτος 2007, για επίβλεψη του Project Manager, αμοιβή του για τη διοίκηση του έργου, υλοποίηση της κύριας εργολαβικής σύμβασης, καταβολή εργολαβικού ανταλλάγματος και

Ποσό 0,9 εκ. ευρώ, κατά το έτος 2007, για επίβλεψη του Project Manager, αμοιβή του για τη διοίκηση του έργου στη φάση συντήρησης και παραλαβής και περίοδος εγγύησης και παραλαβής.

Σημειώνεται ότι τα αναφερόμενα στον ως άνω πίνακα διάθεσης αντληθέντων κεφαλαίων ποσά (πέραν των 36,7 εκατομμυρίων ευρώ της άντλησης), που προϋπολογίζεται να διατεθούν κατά τα έτη 2006, 2007 και 2008, θα προέλθουν εξ ιδίων κεφαλαίων της εταιρίας.

Σημειώνεται επίσης ότι στην περίπτωση κατά την οποία η Διοίκηση της εταιρίας επιλέξει άλλον τρόπο εκμετάλλευσης του ακινήτου, εξ όσων περιγράφονται στην προκήρυξη του εν εξελίξει διαγωνισμού, και λαμβανομένου υπόψη του ότι πλέον οι απαιτήσεις της εταιρίας σε συνολική επιφάνεια χώρων στέγασης έχουν περιορισθεί, το θέμα θα επανέλθει σε γνώση των μετόχων, προκειμένου να ενημερωθούν ή / και να λάβουν σχετική απόφαση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v