Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Β. Νειάδας: Στόχος του ΟΠΑΠ τα νέα προϊόντα

Στην προσέλκυση μιας ευρύτερης βάσης πελατών, μέσω της προσφοράς νέων παιχνιδιών που απευθύνονται σε ένα διευρυμένο κοινό, όπως το Bingo-Lotto, στοχεύει ο ΟΠΑΠ, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού, Β. Νειάδα.

Β. Νειάδας: Στόχος του ΟΠΑΠ τα νέα προϊόντα
Στην προσέλκυση μιας ευρύτερης βάσης πελατών, μέσω της προσφοράς νέων παιχνιδιών που απευθύνονται σε ένα διευρυμένο κοινό, όπως το Bingo-Lotto, στοχεύει ο ΟΠΑΠ, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού, Β. Νειάδα.

”Σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε πλήρως τις ευκαιρίες για την αύξηση των εσόδων μας που προέρχονται από το δίκτυο διανομής, πέραν των τυχερών παιχνιδιών όπως, για παράδειγμα, τη διαφήμιση και πώληση εισιτηρίων για πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις, αλλά και την παροχή άλλων υπηρεσιών, όπως η πληρωμή λογαριασμών”, είπε ο κ. Νειάδας από το βήμα του συνεδρίου του Economist.

Ο στοιχηματισμός μέσω Διαδικτύου, τηλεφώνου ή ψηφιακής τηλεόρασης δεν επιτρέπονται προς το παρόν στην Ελλάδα, είπε ο κ. Νειάδας, προσθέτοντας: ”Επομένως, σήμερα υπάρχει μια εκτεταμένη παράνομη αγορά που αναπτύσσεται μέσα από αυτά τα κανάλια, την οποία σκοπεύουμε να προσελκύσουμε. Στο άμεσο μέλλον, θα επιτύχουμε αυτό το στόχο μέσα από τη στρατηγική διαφήμιση και την προτροπή της Ελληνικής Δημοκρατίας να λάβει πρόσθετα μέτρα για τον περιορισμό των παράνομων τυχερών παιχνιδιών. Μεσοπρόθεσμα, θα εισαγάγουμε στην αγορά ελκυστικά νέα παιχνίδια, ενώ μακροπρόθεσμα θα εξασφαλίσουμε την παρουσία μας στο χώρο των ηλεκτρονικών τυχερών παιχνιδιών, όταν αυτά νομιμοποιηθούν”.

Ο κ Νειάδας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Διεθνές Συνέδριο που διεξάγεται στην Αθήνα, αναφερόμενος στις προοπτικές του ΟΠΑΠ για το 2005 ανέφερε, μεταξύ άλλων: ”Ακολουθούμε μια στρατηγική που στοχεύει στη διαρκή αύξηση των κερδών και στην απόδοση αξίας στους μετόχους μας, σε ένα πλαίσιο κοινωνικής αποδοχής.

Με στόχο να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη νέων παιχνιδιών και να επανασχεδιάζουμε τα υπάρχοντα, προκειμένου να γίνονται πιο ελκυστικά για τους πελάτες μας.

Επίσης, η διαφήμιση και οι χορηγίες που υλοποιούμε εστιάζουν στους υπάρχοντες και δυνητικούς μας πελάτες. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την υπεροχή του brand του ΟΠΑΠ, το οποίο είναι αναγνωρισμένο και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου, διατηρώντας μια σταθερή παρουσία 40 ετών στην ελληνική αγορά των τυχερών παιχνιδιών.

Παράλληλα, ο κ. Νειάδας, αφού ανέλυσε διεξοδικά τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας κατέληξε:

”Στο σύγχρονο και ολοένα πιο σύνθετο περιβάλλον, τόσο οι ισχυροί δεσμοί, όσο και η δημιουργία και διατήρηση σχέσεων έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ. Η σχέση του ΟΠΑΠ με το κοινό και η προσφορά του σε αυτό επιβραβεύονται από την εμπιστοσύνη που επιδεικνύεται στις προσπάθειές μας.

Σε μια μεγαλύτερη κλίμακα, αυτό, με τη σειρά του, κερδίζει την εμπιστοσύνη όσων είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση του διεθνούς κεφαλαίου, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να επιβραβεύσουν το επιχειρησιακό μας μοντέλο και αποδέχονται το ρόλο του κράτους ως μετόχου και όχι ως τροχοπέδης στην πορεία μας.

Ως μέσο προόδου δηλαδή και απαραίτητη παρουσία για τη διατήρηση του υπάρχοντος επιχειρησιακού μας μοντέλου. Αυτό έχει οδηγήσει τον ΟΠΑΠ να γίνει η πιο κερδοφόρα εταιρία στην Ελλάδα σήμερα, καταλαμβάνοντας την 3η θέση σε επίπεδο κεφαλαιοποίησης στο Χρηματιστήριο Αθηνών (ΧΑ).”

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v