Η Citi... εκπαιδεύει τους πελάτες της

Ο αντικειμενικός σκοπός της ενέργειας δεν είναι άλλος από την ενίσχυση της ενημέρωσης αλλά και τη γνώσης των πελατών της Citi σε θέματα σχετικά με τη διαχείριση από αυτούς της περιουσίας τους.

Η Citi... εκπαιδεύει τους πελάτες της
Το λανσάρισμα των Citi “Managing Your Wealth” Educational Series είναι μια ενέργεια κλειδί για την ενίσχυση των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους πελάτες μας για να μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά την περιουσία τους, εξήγησε ο κ. Gidon Kessel (φωτ.), Γενικός Διευθυντής Διαχείρισης Περιουσίας και Προϊόντων Λιανικής Τραπεζικής, Citi Ελλάδος, και μάλιστα πέρα από την προϊοντική πλατφόρμα και τη συμβουλευτική υποστήριξη.

Σύμφωνα με το σκοπό του προγράμματος, συνέχισε ο κ. Kessel, η επιθυμία της Citibank είναι να αποτελέσει τον συγκριτικό δείκτη στην εκπαίδευση διαχείρισης περιουσίας στην ελληνική αγορά με στόχο να αποτελέσει το κορυφαίο wealth management business στη χώρα.

Ο αντικειμενικός σκοπός της ενέργειας δεν είναι άλλος από την ενίσχυση της ενημέρωσης αλλά και τη γνώσης των πελατών μας σε θέματα σχετικά με τη διαχείριση από αυτούς της περιουσίας τους, κατέληξε ο Γενικός Διευθυντής Διαχείρισης Περιουσίας της Citi Ελλάδος.

Σύμφωνα με την παρουσίαση του, τα 6 βασικά στοιχεία των Wealth Educational Series είναι:

1. Tο εκπαιδευτικό έντυπο Citi “Managing Your Wealth”
- Τα έντυπα είναι διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα της Citibank.
- Το περιεχόμενο περιλαμβάνει ποικιλία θεμάτων όπως τη δυναμική διαφορετικών κατηγοριών επενδύσεων και την κατανομή τους, προστασία της περιουσίας του πελάτη κ.λπ.

2. Εκπαιδευτικά Σεμινάρια «Wealth Education Seminar Series»
- Εκπαιδευτικά σεμινάρια με σκοπό να αυξήσουν την ενημέρωση και γνώση των πελατών σε θέματα που άπτονται της διαχείρισης από αυτούς της περιουσίας τους (χωρίς αναφορά σε κάποιο προϊόν).
- Τα σεμινάρια θα περιλαμβάνουν ποικιλία σχετικών θεμάτων.
- Λαμβάνουν χώρα σε τακτά χρονικά διαστήματα.

3. Ενημερωτικά Σεμινάρια για τη φορολογία σε συνεργασία με την Deloitte
- Σε συνεργασία με την Deloitte πραγματοποιούνται περιοδικά ενημερωτικές εκδηλώσεις για τους πελάτες.
- Οι εκδηλώσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές για τους πελάτες δεδομένου του φορολογικού περιβάλλοντος που αλλάζει ταχύτατα και των δυνητικών επιπτώσεων που αυτό μπορεί να έχει στην περιουσία τους.
- Για τους Select πελάτες έχει εξασφαλιστεί το πρώτο ραντεβού με κάποιον ειδικό της Deloitte να είναι δωρεάν και 20% έκπτωση σε κάθε επόμενο.

4. Εκπαιδευτικά άρθρα Διαχείρισης Περιουσίας και Βιβλιοθήκη στο Διαδίκτυο
- Σε διαφορετικές περιόδους, παραγωγή εκπαιδευτικών κειμένων τα οποία θα αφορούν συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών.
- Δημιουργία ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης που θα ενημερώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα με ενδιαφέροντα θέματα σχετικά με τη διαχείριση περιουσίας.
- Εκπαιδευτική ύλη που θα είναι επίσης διαθέσιμη και θα επιδεικνύεται από τους Προσωπικούς Συμβούλους της Citi στους πελάτες μέσω iPad.
- Τα εκπαιδευτικά άρθρα θα ενταχθούν στο ενημερωτικό έντυπο Investor που εκδίδεται και αποστέλλεται στους πελάτες μας τέσσερις φορές το χρόνο.

5. Next Generation Investment Camps
- Ολοήμερη εκδήλωση για τα παιδιά των πελατών μας για να εκπαιδευτούν στις βασικές αρχές διαχείρισης περιουσίας.
- Οι εκδηλώσεις αυτές αποτελούν μοναδική ευκαιρία για εκμάθηση σε ένα ευχάριστο και ενδιαφέρον περιβάλλον.
- Έχουν προγραμματίστεί δύο Next Generation Camps για αυτή τη χρονιά.

6. Τηλεφωνικές συνδιασκέψεις με πελάτες και ενημερώσεις Στρογγυλής Τραπέζης
- Επιλεγμένοι πελάτες προσκαλούνται να συμμετέχουν σε μηνιαίες τηλεφωνικές συνδιασκέψεις με περιεχόμενο κυρίως ερευνητικά δεδομένα για τις αγορές, όπως επίσης και σε κλειστές ενημερώσεις Στρογγυλής Τραπέζης με ποικιλία επενδυτικών θεμάτων και τη συμμετοχή εξωτερικών ομιλητών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v