ΟΛΠ: Τι θα λύσει το νέο επενδυτικό πρόγραμμα

Τη μελλοντική αδυναμία των εγκαταστάσεων του ΟΛΠ να εξυπηρετήσουν τους πελάτες-χρήστες του περιέγραψε ο νέος δ/σ του Οργανισμού κ. Ν. Αναστασόπουλος, ο οποίος προανήγγειλε αύξηση των τιμολογίων και έδωσε στοιχεία για το πενταετές επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 170 εκατ. ευρώ.

ΟΛΠ: Τι θα λύσει το νέο επενδυτικό πρόγραμμα
Σημαντικά προβλήματα αντιμετωπίζει ο ΟΛΠ στην προσπάθειά του να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος, σύμφωνα με τα όσα είπε στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου ο νέος διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, κ. Ν. Αναστασόπουλος.

”Η σημερινή δυναμικότητα του λιμανιού μετά μεγάλης δυσκολίας μπορεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες-χρήστες του”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αναστασόπουλος.

Όπως εξήγησε, η εξέλιξη των πλοίων είναι τέτοια που σε 2 έως 3 χρόνια δεν θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό του λιμανιού, που ”είναι περιορισμένων τεχνικών δυνατοτήτων”.

Ο κ. Αναστασόπουλος αναφέρθηκε στο νέο επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ, η χρηματοδότηση του οποίου θα φτάσει τα 170 εκατ. ευρώ και θα υλοποιηθεί από το 2005 έως το 2009. Όπως είπε, για το πρόγραμμα αυτό θα αντληθούν κεφάλαια από τα Γ΄ και Δ΄ ΚΠΣ, αλλά και από τα ίδια κεφάλαια της εταιρίας και τον εξορθολογισμό των δαπανών.

Στην κατεύθυνση της ανάπτυξης των υποδομών, o κ. Αναστασόπουλος ανακοίνωσε την κατασκευή της πρώτης φάσης του νέου προβλήτα ΙΙΙ, καθώς και την προτεραιότητα που δίνεται στην επέκταση του προβλήτα Ι, την οποία έχει αναλάβει η Άβαξ.

Σχετικά με το έργο αυτό, είπε πως εντός του 2005 δεν προβλέπεται χορήγηση προκαταβολής ούτε και καμία εκταμίευση, ώστε να δοθεί στη νέα διοίκηση η δυνατότητα να εντάξει το έργο στο Δ΄ ΚΠΣ και να επιδιώξει δανεισμό από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Ο κ. Αναστασόπουλος προανήγγειλε ακόμη αύξηση των τιμολογίων του ΟΛΠ, μέτρο το οποίο χαρακτήρισε ως ”έσχατη λύση”, ενώ αποκάλυψε και διοικητικά προβλήματα, αφού, όπως είπε, με την υπάρχουσα υποδομή των οικονομικών υπηρεσιών δεν είναι εφικτή η ακριβής καταγραφή εσόδων και εξόδων ανά δραστηριότητα. ”Κατά συνέπεια η διοίκηση δεν γνωρίζει τα καθαρά κέρδη από τις δραστηριότητες του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, της διακίνησης αυτοκινήτων, της ακτοπλοΐας κ.λπ.”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v