Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ - Forthnet/Nova: Έμφαση στη συνδρομητική TV

Ταχύτητες ανεβάζει ο ΟΤΕ στη συνδρομητική τηλεόραση, όπου με σταθερά βήματα ενισχύει συνεχώς την παρουσία του η Forthnet/Nova σε περιεχόμενο ελληνικού ενδιαφέροντος. Η μάχη του περιεχομένου.

  • της Μάρως Τσαντήλα
ΟΤΕ - Forthnet/Nova: Έμφαση στη συνδρομητική TV
Προσπάθειες για ενίσχυση της παρουσίας του καταβάλλει ο ΟΤΕ στον χώρο της συνδρομητικής τηλεόρασης, όπου ο μεγάλος πρωταγωνιστής είναι η Forthnet.
 
Η επένδυση στο χώρο της συνδρομητικής τηλεόρασης αποτελεί στρατηγική επιλογή του ΟΤΕ, όπως έχει επανειλημμένως τονίσει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Μιχάλης Τσαμάζ και αυτό έχει υποστηριχθεί έως τώρα με τις κινήσεις ενίσχυσης του περιεχόμενου που αποδίδουν καρπούς και σε επίπεδο συνδρομητών.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι ο αριθμός συνδρομητών του ΟΤΕ TV έχει ξεπεράσει το τελευταίο διάστημα τους 150.000 χιλιάδες. Υπολογίζεται ότι η συνδρομητική τηλεόραση του ΟΤΕ ενισχύεται, κατά μέσο όρο, με περίπου 10.000 συνδρομητές ανά μήνα καθώς στα τέλη του προηγούμενου χρόνου οι συνδρομητές της υπηρεσίας ανέρχονταν σε περίπου 120.000.


Η μάχη του περιεχομένου

Βέβαια ακόμη ο ΟΤΕ υπολείπεται σημαντικά έναντι της αντιπάλου συνδρομητικής πλατφόρμας της Forthnet/Nova η οποία έκλεισε το 2012 οριακά κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 400.000 χιλιάδων συνδρομητών, με 397 χιλιάδες ενώ συνεχίζει να ενισχύεται με συνδυαστικές προσφορές.

Από την πλευρά της Forthnet/Nova εκείνο που επισημαίνεται σε όλους τους τόνους είναι ότι η εταιρεία επιλέγει να επενδύει σε κορυφαία πρωταθλήματα που έχουν ελληνική συμμετοχή και ενδιαφέρον. «Ναυαρχίδα» του αθλητικού περιεχομένου της Nova παραμένει το πρωτάθλημα της Superleague, το οποίο, βεβαίως, παρουσιάζει ιδιαίτερα υψηλό ενδιαφέρον για τους Έλληνες φιλάθλους. Από τα κανάλια της Nova μεταδίδονται επίσης αγώνες του Champions και του Europa League, αλλά και της Euroleague.


Η τιμολογιακή πολιτική το «κλειδί» της επιτυχίας

Σε μία εποχή που τα ελληνικά νοικοκυριά μετρούν και ξαναμετρούν τα ευρώ τους πριν αγοράσουν μια υπηρεσία ασφαλώς η τιμολογιακή πολιτική των παρόχων τηλεοπτικού περιεχομένου παίζει πολύ σημαντικό, αν όχι τον πρώτο, ρόλο στην τελική επιλογή.

Στο επίπεδο αυτό και οι δύο εταιρείες έχουν ελκυστικές προσφορές, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται ήδη σε συνδυαστικά πακέτα τα οποία περιλαμβάνουν υπηρεσίες τηλεφωνίας, ίντερνετ και τηλεοπτικής ψυχαγωγίας.

Ο ΟΤΕ με 14,90 ευρώ το μήνα προσφέρει για ήδη πελάτες το οικογενειακό πακέτο του ΟΤΕtv, το οποίο παρέχει πρόσβαση σε περισσότερα από 55 τηλεοπτικά κανάλια. Με 5 ευρώ περισσότερα το μήνα, δηλαδή τελική τιμή στα 19,90 προσφέρεται το πλήρες πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει 70 τηλεοπτικά κανάλια, ελληνικά και διεθνή, εκ των οποίων τα 17 σε High Definition.

Το start pack της Nova τιμάται στα 20,56 ευρώ το μήνα προσφέροντας διάσημες σειρές, ντοκιμαντέρ, αθλητικό περιεχόμενο κ.λπ.

Το full pack με όλο το αθλητικό και κινηματογραφικό περιεχόμενο της Nova από τα κανάλια Novasports & Novacinema τιμάται στα 61,92 ευρώ το μήνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v