Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Βραβείο μάρκετινγκ για το Αστήρ Παλάς

Σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στην διεθνή έκθεση ITB του Βερολίνου, απονεμήθηκε στο Aστήρ Παλάς το αργυρό βραβείο marketing ECTW για την έντονη παρουσία του με τις αντίστοιχες ενέργειες μάρκετινγκ στην αγορά της Κίνας.

Βραβείο μάρκετινγκ για το Αστήρ Παλάς
Σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στην διεθνή έκθεση ITB του Βερολίνου, απονεμήθηκε στο Aστήρ Παλάς το αργυρό βραβείο marketing ECTW για την έντονη παρουσία του με τις αντίστοιχες ενέργειες μάρκετινγκ στην αγορά της Κίνας.

Ειδικότερα, βραβεύτηκαν 15 Ευρωπαϊκοί προορισμοί και τουριστικές εταιρίες για την ικανότητα τους να προσεγγίσουν με τον ενδεδειγμένο τρόπο τους τουρίστες που προέρχονται από την Κίνα.

To Aστήρ Παλάς, τονίζεται σε ανακοίνωση της εταιρίας, δημιούργησε εντυπωσιακό έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό στην κινέζικη γλώσσα το οποίο διανεμήθηκε στην έκθεση της Σαγκάης από 23 έως 27 Νοεμβρίου 2004 και συμμετείχε διαφημιστικά με καταχωρίσεις και δημοσιεύματα στα σημαντικότερα κλαδικά κινέζικα περιοδικά.

Η διάκριση αυτή αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία διότι το χρυσό βραβείο marketing απονεμήθηκε σε μια εταιρία με παγκόσμια εμβέλεια όπως είναι το Αεροδρόμιο του Μονάχου.

Τα ετήσια βραβεία ECTW οργανώνονται από την Κινέζικη Επιτροπή Τουρισμού και το περιοδικό Travel & Trade in Europe σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού και τον αντίστοιχο αντιπρόσωπο για την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού.

Υπενθυμίζεται ότι η Κινα είναι η πιο γρήγορα αναπτυσόμενη αγορά εξαγωγής τουριστών παγκοσμίως. Το 2004 σχεδόν 29 εκατομμύρια κινέζοι τουρίστες ταξίδεψαν στο εξωτερικό, ενώ το 2003 ο αριθμός ήταν 20 εκατομμύρια.



Το Αστήρ Παλάς, χαράζει ανεξίτηλα την ανοδική του πορεία στην υπηρεσία του υψηλού τουρισμού και ενδυναμώνει την ανταγωνιστικότητα του Ελληνικού τουρισμού.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v