Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ: Eπανέκτησε 30.000 πελάτες με το Winback

Περισσότερους από 30.000 πελάτες έχασαν οι εναλλακτικοί πάροχοι στο διάστημα μεταξύ 18 Ιανουαρίου και 28 Φεβρουάριου 2005, σύμφωνα με ανεπίσημα στοιχεία που έγιναν γνωστά μετά την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσαν οι ανταγωνίστριες του ΟΤΕ εταιρείες.

ΟΤΕ: Eπανέκτησε 30.000 πελάτες με το Winback
του Σταμάτη Ζαχαρού

Περισσότερους από 30.000 πελάτες έχασαν οι εναλλακτικοί πάροχοι στο διάστημα μεταξύ 18 Ιανουαρίου και 28 Φεβρουάριου 2005, σύμφωνα με ανεπίσημα στοιχεία που έγιναν γνωστά μετά την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσαν οι ανταγωνίστριες του ΟΤΕ εταιρείες.

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς των εναλλακτικών ο ΟΤΕ προχώρησε σε κατάργηση της υπηρεσίας προεπιλογής όλων αυτών των πελατών, αδιαφορώντας για τον τρόπο που υπέδειξε η ΕΕΤΤ και δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 18 Ιανουαρίου.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η κατάσταση αυτή είναι αποτέλεσμα της διαδικασίας επαναπόκτησης των πελατών που εφαρμόζει ο ΟΤΕ.

Ειδικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία που έγιναν γνωστά, στο προαναφερθέντα διάστημα η Tellas που αποτελεί και το βασικό στόχο του ΟΤΕ έχασε 19.000 πελάτες, η Forthnet 4.000, η Teledome 3.500, η Lannet 3.000, η Cosmoline 1.300 και η Vivodi 420 πελάτες.

Στελέχη των εναλλακτικών υποστηρίζουν ότι η εμπορική πολιτική του ΟΤΕ βασίζεται σε προνομιακή ενημέρωση που έχει ο Οργανισμός καθώς –όπως υποστηρίζουν- σε πολλές περιπτώσεις η κατάργηση της υπηρεσίας προεπιλογής, γίνεται την ίδια η την επόμενη ημέρα με την ενεργοποίηση, γεγονός που χαρακτηρίζουν ως στοχευόμενη πώληση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v