Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γρ. Σαράντης: Αύξηση μεγεθών στο 2004

Αύξηση 6,9% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών και 38,07% των ενοποιημένων κερδών προ φόρων και μετά δικαιωμάτων μειοψηφίας παρουσίασε η Γρ. Σαράντης για το 2004. Κατά 4,39% αυξήθηκαν οι πωλήσεις της μητρικής, με τα κέρδη προ φόρων να ενισχύονται κατά 26,89%. Αυξημένο μέρισμα ύψους 0,10 ευρώ θα προτείνει η διοίκηση.

Γρ. Σαράντης: Αύξηση μεγεθών στο 2004
Αύξηση των πωλήσεων και των κερδών παρουσίασε η Γρ. Σαράντης για τη χρήση του 2004 τόσο σε ενοποιημένο όσο και εταιρικό επίπεδο.

Εξάλλου, όπως προκύπτει από τον δημοσιευμένο ισολογισμό, η εταιρία θα διανείμει μέρισμα ύψους 0,1 ευρώ για την απελθούσα χρήση, κατά 42,86% αυξημένο σε σχέση με το μέρισμα του 2003.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον δημοσιευμένο ισολογισμό, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Γρ. Σαράντης ενισχύθηκε στο σύνολο του 2004 κατά 6,9% διαμορφούμενος στα 248,78 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με 232,26 εκατ. ευρώ του 2003.

Στο εξεταζόμενο διάστημα τα κέρδη προ φόρων και μετά δικαιωμάτων μειοψηφίας του ομίλου παρουσιάζουν 38,07% αύξηση, καθώς έφτασαν στα 21,32 εκατ. ευρώ, από 15,44 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Ανάλογη εικόνα παρουσιάζει και η μητρική, οι πωλήσεις της οποίας παρουσιάζουν 4,39% βελτίωση στα 106,89 εκατ. ευρώ, έναντι 102,4 εκατ. ευρώ του 2003, με τα κέρδη προ φόρων να ενισχύονται κατά 26,89%, διαμορφούμενα στα 7,88 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με 6,2 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, εξετάζοντας τις πωλήσεις σε επίπεδο κλάδων δραστηριότητας, προκύπτει ότι οι βασικοί τομείς δραστηριοποίησης του ομίλου, τα καλλυντικά και τα προϊόντα οικιακής χρήσης αναπτύχθηκαν με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς +8,5% και +5,1% αντιστοίχως.

Σημαντική είναι η συμβολή του τομέα των καλλυντικών επιλεκτικής διανομής στα αποτελέσματα αυτά, καθώς παρουσίασε διψήφιους αριθμούς ανάπτυξης (+9,7%) για την εξεταζόμενη περίοδο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, αναφέρει η ίδια ανακοίνωση.

Εξετάζοντας τις ενοποιημένες πωλήσεις σε επίπεδο γεωγραφικής διάρθρωσης, σημειώνεται πως οι πωλήσεις του ομίλου κατανέμονται κατά 72,2% στην Ελλάδα και 27,8% στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης αντιστοίχως, όταν κατά τη διάρκεια του 2003 τα ποσοστά ήταν 73,2% για την Ελλάδα και 26,8% για την Αν. Ευρώπη.

Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται πως ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων του ομίλου για την εξεταζόμενη περίοδο στις αγορές της Α. Ευρώπης σημειώνει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (+11,03%) με σημαντικότερες επιδόσεις αυτές της Ρουμανίας (+9,8%), της Σερβίας (+59,4%) και των Σκοπίων (+109%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v