Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ: Αναβάθμιση τεχνικής εξυπηρέτησης

Αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών και αναβάθμιση της τεχνικής εξυπηρέτησης είναι τα οφέλη της εισαγωγής ενός ολοκληρωμένου προγράμματος λειτουργικού εκσυγχρονισμού των εργασιών πεδίου που υλοποιούν οι τεχνικοί του ΟΤΕ.

ΟΤΕ: Αναβάθμιση τεχνικής εξυπηρέτησης
Αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών, μείωση της γραφειοκρατίας και αναβάθμιση της εμπειρίας της τεχνικής εξυπηρέτησης είναι μερικά από τα οφέλη της εισαγωγής ενός ολοκληρωμένου προγράμματος λειτουργικού εκσυγχρονισμού των εργασιών πεδίου που υλοποιούν οι τεχνικοί του ΟΤΕ, αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρεία.

Το νέο σύστημα βοηθάει στον προγραμματισμό των εργασιών, δίνει νέες δυνατότητες επικοινωνίας, μετρήσεων και δοκιμών και επιτρέπει την εύκολη, αυτόματη συλλογή πληροφορίας από τους τεχνικούς, μειώνοντας το χρόνο μετάβασης.

Πλέον, οι πελάτες που παραγγέλνουν νέες συνδέσεις τηλεφωνίας, ADSL, VDSL, και κάνουν μεταφορά ή μετατροπή της σύνδεσής τους, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών και την αποδοχή των σχετικών όρων, υπογράφουν στο ειδικό πεδίο στην οθόνη αφής του netbook και η υπογραφή τους αρχειοθετείται ηλεκτρονικά, προσδίδοντας ασφάλεια και ταχύτητα στη διαδικασία.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΟΤΕ, τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά: 2.330 τεχνικοί του ΟΤΕ σε όλη την Ελλάδα, ολοκληρώνουν καθημερινά 16.000 εργασίες και πραγματοποιούν πάνω από 4.000 ραντεβού με πελάτες.
 
Ήδη, οι πελάτες που έχουν εξυπηρετηθεί με το νέο τρόπο υλοποίησης αιτημάτων αναφέρονται με θετικά σχόλια στη διαδικασία ενώ οι πελάτες μεγαλύτερης ηλικίας δεν έδειξαν να έχουν δυσκολίες, αντίθετα ενθουσιάζονται από την ευκολία χρήσης της ηλεκτρονικής υπογραφής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v