Λάμψα: Συμφωνία με Eurobank για King George

Στην Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα ΑΕ, που ελέγχει το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία», της οικογένειας Λασκαρίδη περνά η διαχείριση του ξενοδοχείου King George Palace, ιδιοκτησίας της Eurobank.

Λάμψα: Συμφωνία με Eurobank για King George
Στην Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα ΑΕ, που ελέγχει το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» (της οικογένειας Λασκαρίδη), περνά η διαχείριση του ξενοδοχείου King George Palace, ιδιοκτησίας της Eurobank.

Οι δύο πλευρές έχουν καταλήξει σε συμφωνία η οποία προβλέπει την 20ετή μίσθωση του King George από τη «Λάμψα» με δυνατότητα αγοράς στο τέλος της σχετικής σύμβασης.

Το πολυτελές ξενοδοχείο βρίσκονταν τα τελευταία χρόνια υπό τη διαχείριση του ομίλου Grecotel, αλλά εδώ και περίπου δύο χρόνια αναζητούνταν συμβιβαστική λύση.

Η ανακοίνωση της ΛΑΜΨΑ

"Σήμερα μεταξύ της τράπεζας Eurobank Ergasias ΑΕ και της Εταιρίας Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ ΑΕ υπεγράφη προσύμφωνο μίσθωσης του ξενοδοχείου King George στην πλατεία Συντάγματος.

Η διάρκεια μίσθωσης θα είναι 10 έτη με δικαίωμα παράτασης αυτής για άλλες δύο 5ετίες. Το οριστικό συμβόλαιο θα υπογραφεί εντός του πρώτου δεκαπενθημέρου του Δεκεμβρίου".

Η ανακοίνωση της Eurobank

"Η Τράπεζα Eurobank και η Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε.
υπέγραψαν προσύμφωνο για την μακροχρόνια μίσθωση του Ξενοδοχείου King George Palace ιδιοκτησίας της Τράπεζας.

Η συμφωνία η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013, προβλέπει τη μακροχρόνια μίσθωση του Ξενοδοχείου, για διάρκεια 10 ετών με δυνατότητα παράτασης για δύο ακόμη πενταετίες. Το οριστικό συμβόλαιο θα υπογραφεί το πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου 2012.

Η διαχείριση (management) του Ξενοδοχείου θα ανατεθεί στον όμιλο Starwood που επίσης διαχειρίζεται το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία. Το King George Palace υπό το νέο μισθωτή, θα διατηρήσει την ξενοδοχειακή του ταυτότητα.

Η ΛΑΜΨΑ Α.Ε. με την κίνηση της αυτή επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της στον Ελληνικό Τουρισμό και στον προορισμό Αθήνα σε μια περίοδο κρίσιμη για την χώρα, με την ελπίδα ότι παρά τις συνθήκες που επικρατούν στο κέντρο της πόλης και την φθίνουσα εικόνα της Αθήνας στα διεθνή μέσα, η κατάσταση δεν μπορεί παρά να αναστραφεί.

Η Εταιρία θα προβεί άμεσα σε επενδύσεις αναβάθμισης του Ξενοδοχείου, ώστε να δημιουργήσει ένα ακόμη διεθνώς επώνυμο (branded) και ανταγωνιστικό τουριστικό προϊόν, όπως αυτό του Ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρετανία»".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v