Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Yπηρεσίες Tellas Free 800 και One 801 από Tellas

Τη δυνατότητα σε εταιρικούς χρήστες με αριθμούς χρέωσης 800 και 801, να μεταφέρουν στην Tellas τους τηλεφωνικούς αριθμούς που ήδη διαθέτουν, για τη διεκπεραίωση όλων τους των κλήσεων μέσα από το δίκτυο της εταιρίας, ανακοίνωσε η Tellas, στο πλαίσιο της διεύρυνσης και περαιτέρω ενίσχυσης των εταιρικών της υπηρεσιών.

Yπηρεσίες Tellas Free 800 και  One 801 από Tellas
Τη δυνατότητα σε εταιρικούς χρήστες με αριθμούς χρέωσης 800 και 801, να μεταφέρουν στην Tellas τους τηλεφωνικούς αριθμούς που ήδη διαθέτουν, για τη διεκπεραίωση όλων τους των κλήσεων μέσα από το δίκτυο της εταιρίας, ανακοίνωσε η Tellas, στο πλαίσιο της διεύρυνσης και περαιτέρω ενίσχυσης των εταιρικών της υπηρεσιών.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, χάρη στη φορητότητα, οι εταιρικοί πελάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα διατήρησης του εταιρικού αριθμού τους τον οποίο ήδη οι πελάτες τους γνωρίζουν και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της εταιρικής τους ταυτότητας, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνουν τη μείωση του τηλεπικοινωνιακού τους κόστους με την μεταφορά τους στο δίκτυο της Tellas.

Οι υπηρεσίες Tellas Free 800 και Tellas One 801 είναι απαραίτητες σε κάθε δυναμική, μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου, οικονομικότερη και αποτελεσματικότερη Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ειδικότερα, η υπηρεσία ατελούς χρέωσης Tellas Free 800 επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να προσφέρει στον πελάτη της τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί της χωρίς χρέωση, μέσω ενός μοναδικού αριθμού της μορφής 800 500 ΧΧΧΧ, προσβάσιμου από όλη την Ελλάδα.

Αντίστοιχα, η υπηρεσία μεριζόμενης χρέωσης Tellas One 801 επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί της, μέσω ενός μοναδικού αριθμού της μορφής 801 500 ΧΧΧΧ, με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα.

Οι υπηρεσίες απευθύνονται σε επιχειρήσεις, οι οποίες αναπτύσσουν επικοινωνία με τους πελάτες τους στο πλαίσιο ανάπτυξης μίας πελατοκεντρικής αντίληψης.

Ενδεικτικά θα μπορούσαν να αναφερθούν επιχειρηματικοί κλάδοι όπως: Telemarketing, Ναυτιλία, Συγκοινωνίες και Μεταφορές, Τουρισμός, Τράπεζες, Παροχή υπηρεσιών, Εταιρίες με εκτεταμένα δίκτυα μεταπωλητών, Υπηρεσίες Delivery κ.ά.

Οι υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνουν μία σειρά από πλεονεκτήματα, τα οποία ο εταιρικός πελάτης μπορεί να συνδυάσει για να μεγιστοποιήσει τα οφέλη για την εταιρία του και περιλαμβάνουν μια σειρά από χαρακτηριστικά (features) που καλύπτουν όλο το φάσμα των εταιρικών αναγκών.

Οι υπηρεσίες δεν παρέχονται υπό την μορφή προεπιλεγμένων ”πακέτων” στα οποία ο πελάτης καλείται να προσαρμόσει τις ανάγκες του, ανεξαρτήτως της συγκεκριμένης λειτουργικότητας που επιθυμεί.

Αντιθέτως ο πελάτης μπορεί να τις ”διαμορφώσει” (build the service) επιλέγοντας ο ίδιος τα δομικά τους χαρακτηριστικά (features building blocks) εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτα εξειδικευμένη υπηρεσία, σε συνδυασμό με την αντίστοιχα προσαρμοσμένη χρέωση.

Με τον τρόπο αυτό ο πελάτης εξασφαλίζει την καλύτερη σχέση τιμής - απόδοσης της υπηρεσίας. Συγκεκριμένα τα κυριότερα διαθέσιμα χαρακτηριστικά είναι:

* Ποσοστιαία κατανομή δρομολόγησης, άμεση δρομολόγηση, δρομολόγηση με βάση την λίστα VIP, φραγές εισερχομένων / εξερχόμενων, παροχή αναλυτικών στατιστικών χρήσης, πολλαπλές επιλογές δρομολόγησης με βάση το χρόνο, την περιοχή εκκίνησης της κλήσης, ποώθηση κλήσεων, όριο ταυτόχρονων κλήσεων και ουρά αναμονής κλήσεων.

* Ο πελάτης είναι ελεύθερος να επιλέξει τον αριθμό της αρεσκείας του (800 500 XXXX ή 801 500 XXXX) αποκτώντας με τον τρόπο αυτό ένα πρόσθετο πλεονέκτημα marketing για την επικοινωνία του ή να διατηρήσει τον αριθμό του που ήδη γνωρίζουν οι πελάτες του μέσω της υπηρεσίας φορητότητας.

* Τέλος, και οι δύο υπηρεσίες μπορεί να προσφερθούν, ανάλογα με τις εταιρικές ανάγκες, είτε διαμέσου απευθείας σύνδεσης με το δίκτυο της Tellas (direct connection), είτε διαμέσου της υπάρχουσας σύνδεσης του πελάτη με το εθνικό σταθερό δίκτυο (indirect connection).

Τέλος, σημειώνεται ότι οι δύο υπηρεσίες συνοδεύονται από ένα σύνολο υποστηρικτικών δραστηριοτήτων (pre sales, after sales, consulting) με σκοπό την μεγιστοποίηση της απόδοσης από τη χρήση τους. Η λειτουργία των υπηρεσιών εξασφαλίζεται με την 24ωρη επίβλεψη και διαχείριση του δικτύου όλη την εβδομάδα, μέσω του πλήρως επανδρωμένου κέντρου (Network Operation Center).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v