Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέα «σουίτα» για social gaming από την Intralot

Στην ισχυροποίηση της θέσης της στο social gaming προχωρά η Intralot, μέσω της παρουσίασης της ολοκληρωμένης σουίτας παιχνιδιών Lazyland της θυγατρικής της Intralot Interactive.

Νέα «σουίτα» για social gaming από την Intralot
Στην ισχυροποίηση της θέσης της στα παιχνίδια κοινωνικής δικτύωσης προχωρά η Intralot, μέσω της παρουσίασης της ολοκληρωμένης σουίτας παιχνιδιών Lazyland της θυγατρικής της Intralot Interactive.

Όπως αναφέρεται, η νέα πρόταση της εταιρίας έχει στόχο τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης, απευθυνόμενη σε πιο νεανικό κοινό, και την σύγκλιση των τυχερών παιχνιδιών με τα παιχνίδια των κοινωνικών δικτύων.

Σημειώνεται ότι η Intralot Italia, θυγατρική της Intralot στην Ιταλία, είναι η πρώτη εταιρία του ομίλου που εγκαινίασε με επιτυχία τη νέα σουίτα στην ιταλική αγορά, με την εμπορική ονομασία «Giochi di Intralot».

Η νέα σουίτα υλοποιείται από την Intralot σε συνεργασία με την εταιρία Lazyland, η οποία ειδικεύεται στην ανάπτυξη παιχνιδιών για τα κοινωνικά δίκτυα. Οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε πληθώρα παιχνιδιών μέσω των κοινωνικών δικτύων, όπως είναι το facebook, στην βάση συναλλαγών με εικονικά νομίσματα (virtual goods), ενώ ταυτόχρονα έχουν την δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών που τους προσφέρει η Intralot, ανάλογα με τις επιτρεπόμενες λειτουργίες από το εκάστοτε ισχύον νομικό πλαίσιο.

Οι παίκτες έχουν ετσι τη δυνατότητα μιας Ενιαίας Εμπειρίας Παίκτη, που αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής Universal Gaming Experience που έχει ανακοινώσει πρόσφατα η εταιρεία.

Ο κ. Γιώργος Ζενζεφίλης, γενικός διευθυντής της Intralot Interactive, δήλωσε: «Τα παιχνίδια στα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή κυρίως στο νεανικό κοινό. Η Intralot προσφέρει μία πρωτοποριακή σουίτα παιχνιδιών στα κοινωνικά δίκτυα, η οποία έχει σχεδιασθεί έτσι ώστε να προσφέρει στους παίκτες ψυχαγωγία, καθώς και νέους τρόπους επικοινωνίας. Οι διαχειριστές λοταριών σε όλον τον κόσμο μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων, ώστε να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση, προσφέροντας στους παίκτες μία ολοκληρωμένη εμπειρία παιχνιδιού. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το ενδιαφέρον που προσέλκυσε η νέα σουίτα Lazyland στην Έκθεση EiG 2012 στην Βαρκελώνη. Μετά την επιτυχημένη πρεμιέρα της στην Ιταλία, εξετάζουμε το ενδεχόμενο να την εισάγουμε και σε άλλες αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε».

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρίας, το μέγεθος της συνολικής αγοράς παιχνιδιών κοινωνικής δικτύωσης εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 8 δισ. δολάρια το 2012 και προβλέπεται να φτάσει τα 14,5 δισ. δολάρια το 2015. Ενώ, ο αριθμός των παικτών στα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως ανέρχεται σε 750 εκατ. το 2012 και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται σημαντικά έως το 2015, ξεπερνώντας το 1,5 δισ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v