Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

H&M: Επέκταση δικτύου και αύξηση πωλήσεων

Αύξηση πωλήσεων κατά τη διάρκεια του 2012 παρουσιάζει η σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης H&M, η οποία συνεχίζει την επέκτασή της στην εγχώρια αγορά.

H&M: Επέκταση δικτύου και αύξηση πωλήσεων
Αύξηση πωλήσεων κατά τη διάρκεια του 2012 παρουσιάζει η σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης H&M, η οποία συνεχίζει την επέκτασή της στην εγχώρια αγορά, παρά το γεγονός του ότι η τελευταία υποχωρεί χρόνο με το χρόνο και αθροιστικά εκτιμάται ότι έχει χάσει το 50% της αξίας της.

Εκμεταλλευόμενη τις ευκαιρίες που δημιουργούνται στην αγορά ακινήτων, η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής δημιουργεί ένα νέο κατάστημα στην Καλλιθέα, το οποίο αποτελεί το 25ο σημείο της αλυσίδας στην ελληνική επικράτεια. Πρόκειται για εξαώροφο κατάστημα 2.000 τ.μ., το οποίο αναμένεται να εγκαινιαστεί στις 30 Νοεμβρίου, και θα προσφέρει την πλήρη γκάμα των ανδρικών, γυναικείων και παιδικών συλλογών της εταιρείας.

Πέραν του νέου αυτού καταστήματος, η εταιρεία διαθέτει παρουσία με ακόμη 24 σημεία πώλησης, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Ιωάννινα και Κομοτηνή.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της στη χώρα μας, ο κύκλος εργασιών της στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης (Δεκέμβριος 2011-Αύγουστος 2012) αυξήθηκε κατά 14% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, αγγίζοντας τα 74 εκατ. ευρώ, έναντι 65 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2011.

Στο συγκεκριμένο διάστημα η αλυσίδα προσέθεσε δύο νέα καταστήματα στο δίκτυό της, με τελευταία προσθήκη το κατάστημα 1.900 τ.μ. στο εμπορικό πάρκο Smart Park στα Σπάτα, τον Ιούνιο.

Ασθενέστερος ήταν πάντως ο ρυθμός ανάπτυξης της Η&Μ κατά το τρίτο τρίμηνο στη χώρα μας, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 5%, στα 23 εκατ. ευρώ, από 22,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v