Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Vivartia: Μήνυμα στήριξης στην ελληνική οικονομία

"Δεν βγάζουμε εργοστάσια έξω, αντίθετα φέρνουμε δουλειές και προσλαμβάνουμε κόσμο στην Ελλάδα". Αυτό ήταν το μήνυμα που έστειλε από τη Θεσσαλονίκη ο διευθύνων σύμβουλος της Vivartia.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Vivartia: Μήνυμα στήριξης στην ελληνική οικονομία
"Εδώ ζούμε, εδώ πληρώνουμε φόρους. Δεν ψάχνουμε για φορολογικούς παραδείσους, δεν κοιτάζουμε ούτε το Λουξεμβούργο, ούτε την Ελβετία, ούτε το Λιχτενστάιν και τις Κανάριες Νήσους. Δεν βγάζουμε εργοστάσια έξω, αντίθετα φέρνουμε δουλειές και προσλαμβάνουμε κόσμο στην Ελλάδα". Αυτό ήταν το μήνυμα που έστειλε από τη Θεσσαλονίκη ο διευθύνων σύμβουλος της Vivartia και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της MIG, Γιάννης Αρτινός, μιλώντας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης παρουσίασης των δραστηριοτήτων της Μπάρμπα Στάθης.

Ο ίδιος ανέφερε ότι ο όμιλος καταβάλλει κάθε χρόνο περί τα 110 εκατ. ευρώ ευρώ σε φόρους και εισφορές, ενώ σημείωσε πως για τη Vivartia η κρίση δεν αποτελεί δικαιολογία, αλλά «είναι αφορμή για εγρήγορση, για νέες ιδέες, για να ξανακάνουμε όλη τη λειτουργία μας πιο αποδοτική». Στο πλαίσιο αυτό, φέτος, όπως είπε ο κ. Αρτινός, ο όμιλος προγραμματίζει επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ, ενώ αντίστοιχο επενδυτικό πρόγραμμα θα υλοποιήσει και τη νέα χρονιά.

Παράλληλα, δίνει έμφαση στην εξωστρέφεια, η οποία αποτελεί τον πέμπτο άξονα της στρατηγικής του. Στο πλαίσιο αυτό, το deal με την Exceed Industries ανοίγει τον δρόμο στην ελληνική εταιρεία σε μια αγορά που αριθμεί περισσότερους από 330 εκατομμύρια καταναλωτές και εκτείνεται από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ, το Ομάν, το Μπαχρέιν, το Κατάρ, μέχρι την Αίγυπτο, τη Λιβύη, την Τυνησία, την Αλγερία, το Μαρόκο, το Ιράν και το Ιράκ.

Η επέκταση στην περιοχή περιλαμβάνει την έναρξη εξαγωγών στα ΗΑΕ στις αρχές του 2013 από τα εργοστάσια της Vivartia στην Ελλάδα, μέχρι να λειτουργήσει το εργοστάσιο το οποίο είναι επένδυση 70 εκατ. ευρώ. Η κατασκευή του είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις αρχές του 2013 και θα ολοκληρωθεί το β΄ εξάμηνο του 2014 (Νοέμβριο).

Σε ό,τι αφορά την πορεία των εταιρειών του ομίλου στην ελληνική αγορά, ο κ. Αρτινός σημείωσε πως καταγράφονται ικανοποιητικές επιδόσεις καθώς συνεχίζεται η διεύρυνση μεριδίων αγοράς τόσο στα γαλακτοκομικά όσο και στα κατεψυγμένα, παρά τη στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τη μείωση της κατανάλωσης.

Συγκεκριμένα, στον τομέα των κατεψυγμένων λαχανικών ο διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης Αντώνης Μαυριδόγλου ανέφερε ότι η εταιρεία αυξάνει τους όγκους των πωλήσεών της, παρότι η αγορά κινείται συνολικά για δεύτερο συνεχόμενο έτος πτωτικά κατά 1,5% σε όγκους και κατά 10% σε αξία.

Αυτή η αύξηση του όγκου πωλήσεων έχει προέλθει από την πολιτική των προσφορών και της διάθεσης νέων κωδικών σε ανταγωνιστικές τιμές, όπως είναι τα έτοιμα κατεψυγμένα γεύματα λαχανικών στην τιμή του 1 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v