Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MediaMarkt: Αύξηση κεφαλαίου 53 εκατ. ευρώ

Την πολυαναμενόμενη κεφαλαιακή ενίσχυση από την μητρική γερμανική πολυεθνική Metrogroup έλαβε τελικώς η ελληνική θυγατρική αλυσίδα Media Markt, καλύπτοντας τις συσσωρευμένες ζημιές προηγούμενων ετών.

MediaMarkt: Αύξηση κεφαλαίου 53 εκατ. ευρώ
Την πολυαναμενόμενη κεφαλαιακή ενίσχυση από την μητρική γερμανική πολυεθνική Metrogroup έλαβε τελικώς η ελληνική θυγατρική αλυσίδα Media Markt, καλύπτοντας τις συσσωρευμένες ζημιές προηγούμενων ετών.

Η συνολική αύξηση μετοχικού κεφαλαίου (η οποία επιμερίστηκε ανά εταιρία, καθώς υπενθυμίζεται ότι το μοντέλο ανάπτυξης της αλυσίδας προβλέπει ξεχωριστή εταιρική οντότητα ανά κατάστημα), άγγιξε τα 53 εκατ.ευρώ, λύνοντας έτσι το ζήτημα των αρνητικών ιδίων κεφαλαίων που εμφάνιζαν οι ισολογισμοί.

Σύμφωνα με στελέχη της διοίκησης της Media Markt στην Ελλάδα, η αύξηση κεφαλαίου η οποία πραγματοποιήθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου 2012 (που αποτελεί ημερομηνία λήξης της οικονομικής χρήσης για τον όμιλο) εκτός από έμπρακτη στήριξη στην εγχώρια δραστηριότητα, αποτελεί μέρος των κινήσεων αναδιοργάνωσης της αλυσίδας.

Υπενθυμίζεται ότι ένα χρόνο πριν, τον Οκτώβριο του 2011, η διοίκηση της Media Markt έλαβε την απόφαση να τερματίσει τη λειτουργία της ομόσταβλης αλυσίδας Saturn και μαζί να κλείσει τρία καταστήματα. Στο «μοντέλο επιβίωσης» που υιοθέτησε, επιχείρησε ταυτόχρονα να μειώσει κόστη, ώστε αυτά στο σύνολο τους να «εναρμονίζονται» με τις νέες συνθήκες που επέφερε στη λιανική αγορά ηλεκτρικών η οικονομική κρίση.

Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της Μedia Markt, κ. Σπ. Ξένο, αυτή η προσπάθεια ισορρόπησε τις απώλειες σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων, ώστε οι ζημιές που εγγράφει η αλυσίδα, να βαίνουν μειούμενες τόσο σε απόλυτα νούμερα όσο και ως ποσοστό επί των πωλήσεων.

Σύμφωνα δε με τον κ. Δ. Κατραβά, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας, οι πωλήσεις ισοδύναμων καταστημάτων παρουσιάζουν ελαφρά βελτίωση πωλήσεων στη χρήση 2011-2012, που μόλις έκλεισε. Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα 10 σημεία πώλησης και σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο συνολικός της τζίρος στην Ελλάδα ανήλθε στα 190 εκατ. ευρώ περίπου.

Πέραν της ολοκλήρωσης της αναδιοργάνωσης της και των αμυντικών τακτικών που ακολουθεί, η αλυσίδα προχωρά και σε μια νέα επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ περίπου, με σκοπό τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέσω αυτού η αλυσίδα καλύπτει και το κανάλι των ηλεκτρονικών αγορών, ενώ εκτιμά ότι η πλατφόρμα θα βρίσκεται σε λειτουργία, πιθανώς στα τέλη του 2012.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v