Βραβείο για την Intracom Telecom από τη Genesys

Η Intracom Telecom, τιμήθηκε ως ο «Κορυφαίος Συνεργάτης της Genesys για το 2011», για την ευρύτερη περιοχή της Νότιοανατολικής Ευρώπης.

Βραβείο για την Intracom Telecom από τη Genesys
Η Intracom Telecom, τιμήθηκε ως ο «Κορυφαίος Συνεργάτης της Genesys για το 2011», για την ευρύτερη περιοχή της Νότιοανατολικής Ευρώπης.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου πελατών και συνεργατών «Genesys G-Force 2012».

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, με τη βράβευση αυτή, η Genesys αναγνωρίζει τη σημασία της μακράς και επιτυχημένης συνεργασίας της με την Intracom Telecom καθώς και τις προοπτικές που παρουσιάζονται για την ανάπτυξη εξελιγμένων Κέντρων Εξυπηρέτησης Πελατών στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Τα τελευταία 15 χρόνια, η Intracom Telecom και η Genesys έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς μεγάλης κλίμακας έργα για σημαντικές επιχειρήσεις του τηλεπικοινωνιακού και του ευρύτερου επιχειρηματικού τομέα στην εν λόγω περιοχή, διευρύνοντας συνεχώς τη λίστα των ικανοποιημένων πελατών τους.

«Η Intracom Telecom συνεχίζει με επιτυχία να υποστηρίζει και να συμπληρώνει το χαρτοφυλάκιο των Contact Center λύσεων της Genesys ανταποκρινόμενη σε πραγματικές επιχειρηματικές ανάγκες. Είμαστε ευχαριστημένοι που επιλέξαμε την Intracom Telecom ως τον «Κορυφαίο Συνεργάτη» μας για το 2011 για την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και ευελπιστούμε στην περαιτέρω επέκταση της ομολογουμένως εντυπωσιακής της πορείας», δήλωσε ο κ. Απόστολος Κέμος, Διευθυντής Πωλήσεων της Genesys.

«Είμαστε υπερήφανοι που για μια ακόμα φορά τιμηθήκαμε με τη διάκριση αυτή. Όλα αυτά τα χρόνια στόχος μας είναι να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας σχεδιάζοντας, παραδίδοντας και υποστηρίζοντας τους με εξελιγμένες Customer Care λύσεις οι οποίες αποφέρουν εμπράκτως απόδοση επένδυσης. Η μακρόχρονη συνεργασία με τη Genesys είναι αποτέλεσμα της δέσμευσής μας να προσφέρουμε τεχνολογική υπεροχή η οποία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες μας να αναπτύξουν γρήγορα ολοκληρωμένες λύσεις εξυπηρέτησης πελατών, βελτιώνοντας την εμπειρία του τελικού χρήστη», δήλωσε ο κ. Αναστάσιος Δημόπουλος, επικεφαλής του επιχειρηματικού τομέα τηλεπικοινωνιακού λογισμικού της Intracom Telecom.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v