Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ: Στους εργαζόμενους το σχέδιο εθελουσίας

Την αναγνώριση 8 ετών πλασματικής προϋπηρεσίας, την καταβολή των εισφορών μέχρι τη συμπλήρωση του πραγματικού ορίου συνταξιοδότησης από τον ΟΤΕ, αλλά και την καταβολή ποσοστού 80% της αναλογούσας σύνταξης μέχρι τη συμπλήρωση του ορίου αυτού, προβλέπει μεταξύ άλλων στο γραπτό σχέδιο εθελούσιας εξόδου που δίνεται στους εργαζόμενους.

ΟΤΕ: Στους εργαζόμενους το σχέδιο εθελουσίας
του Σταμάτη Ζαχαρού

Το ποιος θα πληρώσει το κόστος της καταβολής συντάξεων στους εργαζομένους του ΟΤΕ που θα αποχωρήσουν με το πακέτο εθελουσίας εξόδου, μέχρι τη συμπλήρωση των ετών ως το πραγματικό έτος συνταξιοδότησης φαίνεται ότι αποτελεί το πιο θολό σημείο στο σχέδιο που η διοίκηση του ΟΤΕ θα δώσει στους εργαζομένους.

Το σχέδιο όπως έχει γίνει γνωστό και τις προηγούμενες ημέρες προβλέπει την αναγνώριση 8 ετών πλασματικής προϋπηρεσίας, επίσης την καταβολή των εισφορών μέχρι τη συμπλήρωση του πραγματικού ορίου συνταξιοδότησης από τον ΟΤΕ, αλλά και την καταβολή ποσοστού 80% της αναλογούσας σύνταξης μέχρι τη συμπλήρωση του ορίου αυτού.

Άλλα θέματα που αφορούν την τροποποίηση του ΓΚΠ για όσους προσληφθούν στο μέλλον από τον ΟΤΕ αλλά και θέματα που αφορούν την αναδιοργάνωση περιλαμβάνονται επίσης στο σχέδιο της διοίκησης.

Το συνολικό κόστος, όπως και αρχικά είχε αναφερθεί υπολογίζεται σε 1,5 δισ. ευρώ, στο οποίο έχει συνυπολογιστεί και το ποσό για την καταβολή της ”πλασματικής” σύνταξης.

Πηγές, όμως, του Οργανισμού αναφέρουν ότι το θέμα αυτό είναι ακόμη σε διαπραγμάτευση με το αρμόδιο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας.

Εξάλλου, την τροποποίηση της τηλεοπτικής διαφήμισης του πακέτου σύνδεσης στο internet, ”conn-x” του ΟΤΕ, εντός τριών ημερών αποφάσισε ομόφωνα η αρμόδια επιτροπή του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας.

Κατόπιν αιτήσεων των διαφημιστικών εταιριών BBDO και DDB το συμβούλιο ελέγχου εξέτασε τη συγκεκριμένη διαφήμιση και έκρινε ότι η εντύπωση που δημιουργείται στον καταναλωτή είναι ότι το κόστος για την απόκτηση του προϊόντος είναι 24,80 ευρώ, γεγονός που όπως αποδείχτηκε δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Επιπλέον, το μηνιαίο πάγιο των 4,90 ευρώ που αναφέρεται στη διαφήμιση αποτελεί προσφορά με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια γεγονός που δεν αναφέρεται πουθενά και άρα πιθανόν να παραπλανήσει τον καταναλωτή.

Τα μέλη του συμβουλίου διατύπωσαν γενικότερα την άποψη ότι επειδή η συγκεκριμένη αγορά είναι σε πρώιμα στάδια, ως εκ τούτου περιέχει διαδικασίες και τεχνολογικά στοιχεία περίπλοκα και δυσνόητα ή ακόμα και άγνωστα στον καταναλωτή και ως αποτέλεσμα οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές στον σχεδιασμό της επικοινωνίας τους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v