Frigoglass:Βλέπει ασθενή ζήτηση στην Ευρώπη

Διατήρηση της θετικής πορείας στις ζώνες Αφρικής-Μέσης Ανατολής και Ασίας-Ωκεανίας, αύξηση πωλήσεων στη Β. Αμερική και ασθενή ζήτηση στην Ε.Ε. αναμένει το β΄ εξάμηνο του 2012 η Frigoglass.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Frigoglass:Βλέπει ασθενή ζήτηση στην Ευρώπη
Διατήρηση της θετικής πορείας στις ζώνες Αφρικής-Μέσης Ανατολής και Ασίας-Ωκεανίας, αύξηση πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική και ασθενή ζήτηση στην Ευρώπη αναμένει για το δεύτερο εξάμηνο του έτους η Frigoglass.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία εστιάζει τις προσπάθειές της στην περαιτέρω μείωση του παραγωγικού της κόστους και στη βελτιστοποίηση του εύρους προϊόντος, ενώ επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση του ισολογισμού και των ταμειακών ροών κυρίως μέσω πειθαρχημένης διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης.

?εδομένου ότι η αύξηση των πωλήσεων θα προέλθει από τις αναδυόμενες αγορές της Αφρικής και της Ασίας, η διοίκηση της εταιρείας αναμένει ότι το γεωγραφικό μίγμα των πωλήσεών της, το κόστος της επένδυσης σε νέες τεχνολογίες καθώς και ο χαμηλός όγκος παραγωγής των ευρωπαϊκών μονάδων στο δεύτερο εξάμηνο θα επιδράσουν αρνητικά στα λειτουργικά περιθώρια κερδοφορίας της.

Υπό το πρίσμα αυτών των αντιξοοτήτων, εντείνει τις προσπάθειές ώστε να μειώσει περαιτέρω το παραγωγικό της κόστος.

Οι δραστηριότητες στον κλάδο υαλουργίας εκτιμάται ότι θα συνεχίσουν τη θετική τους πορεία και στα επόμενα τρίμηνα. Επίσης, η εταιρεία αναμένει οι οργανικές πωλήσεις να αυξηθούν στο δεύτερο μισό του έτους, απόρροια των επενδυτικών προγραμμάτων βασικών της πελατών που θα πραγματοποιηθούν αυτό το εξάμηνο.

Παράλληλα, η Frigoglass εξακολουθεί να επενδύει σε νέες τεχνολογίες συνεχίζοντας και την ενσωμάτωση της Frigoglass Jebel Ali. Στόχος είναι να διευρύνει την πελατειακή της βάση και, μέσω επενδύσεων σε νέες τεχνολογίες, να επεκταθεί σε νέες αγορές.

Σε ό,τι αφορά τις κεφαλαιακές δαπάνες, εκτιμάται ότι θα ανέλθουν περίπου σε 40 εκατ. ευρώ για το σύνολο της χρονιάς. Ήδη η εταιρεία επένδυσε 18,8 εκατ. ευρώ στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου, ενώ το υπόλοιπο μέρος, ύψους 21,1 εκατ. ευρώ, θα εκταμιευθεί στο δεύτερο εξάμηνο σε επιλεγμένες επενδύσεις καινοτόμων προϊόντων και αύξησης της παραγωγικότητας, που κρίνονται απαραίτητες για τη μελλοντική της ανάπτυξη.

Οι αυξημένες τιμές των πρώτων υλών έχουν επίπτωση στο κόστος παραγωγής των προϊόντων της. Το γαλβανισμένο ατσάλι, το αλουμίνιο, o χαλκός και το PVC είναι οι κυριότερες πρώτες ύλες που επηρεάζουν το κόστος παραγωγής. Για την αντιμετώπιση των διακυμάνσεων η εταιρεία υιοθετεί πολιτικές όπως διαπραγμάτευση των τιμών σύμφωνα και με τον όγκο των παραγγελιών, διατήρηση στρατηγικών αποθεμάτων τόσο πρώτων υλών όσο και ετοίμων προϊόντων, εξασφαλίζοντας ανά πάσα στιγμή διαθεσιμότητα.

Επίσης, ο όμιλος από το δεύτερο τρίμηνο του 2009 σύναψε παράγωγα χρηματοοικονομικά συμβόλαια με σκοπό την αντιστάθμιση του κινδύνου μεταβολής των τιμών στις πρώτες ύλες, για αγορές που θα πραγματοποιηθούν από τη χρήση του 2010 και έπειτα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v