Σαράντης: Αύξηση 14% στα κέρδη α΄ τριμήνου

Αύξηση της τάξης του 14% σημείωσαν τα προ φόρων κέρδη και 51,6% τα EBITDA, του ομίλου Σαράντη για το α΄τρίμηνο του 2002, σε ενοποιημένη βάση. Στόχος της διοίκησης είναι τα κέρδη προ φόρων για το σύνολο του 2002 να σημειώσουν αύξηση 29%.

Σαράντης: Αύξηση 14% στα κέρδη α΄ τριμήνου
Αύξηση κερδών 14% παρουσιάζουν τα ενοποιημένα αποτελέσματα του oμίλου Σαράντη το πρώτο τρίμηνο του 2002, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2001. Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων, το πρώτο τρίμηνο του 2002, έφτασαν τα 3,2 εκ. ευρώ, σε σχέση με 2,8 εκ. ευρώ το 2001 σε ενοποιημένη βάση. Οι πωλήσεις του ομίλου έφτασαν τα 42 εκ. ευρώ, αυξημένες κατά 5% σε σχέση με το 2001.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη του ομίλου σε επίπεδο προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) παρουσιάζουν αύξηση 51,6% σε σχέση με το 2001. Πιο συγκεκριμένα, το α’ τρίμηνο του 2002 το EBITDA της Σαράντης έφτασε τα 7,9 εκ. ευρώ, σε σχέση με 5,2 εκ. ευρώ το 2001.

Βελτίωση, σημείωσε και το περιθώριο μικτού κέρδους, που έφτασε το 57,5% επί του καθαρού τζίρου του α’ τριμήνου του 2002 σε σχέση με 51,2% το αντίστοιχο διάστημα του 2001.

Σύμδωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στο πιο πάνω αποτέλεσμα συνεισέφεραν η καλή πορεία των πωλήσεων των θυγατρικών του ομίλου στην Α. Ευρώπη και της Estee Lauder Hellas, καθώς και η συγκράτηση των δαπανών λειτουργίας και διάθεσης του ομίλου, που το πρώτο τρίμηνο του 2002 έφτασε τα 15,1 εκ. ευρώ, σε σχέση με το 2001 που ήταν 14,6 εκ. ευρώ (αύξηση 3,7%).

Στα αποτελέσματα του α’ τριμήνου του 2002, δεν συμπεριλαμβάνονται τα στοιχεία της Pack Plast, της οποίας η τελική πράξη εξαγοράς ολοκληρώθηκε στην Πολωνία τον Απρίλιο του 2002. Για το σύνολο του 2002 η Σαράντης στοχεύει σε αύξηση πωλήσεων 25%, σε σχέση με το 2001 ή τζίρο 235 εκ. ευρώ. Σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων προ φόρων, στόχος του ομίλου είναι να φτάσει τα 22 εκ. ευρώ ή αύξηση 29% σε σχέση με το 2001. Στις πιο πάνω προβλέψεις συμπεριλαμβάνεται και η Pack Plast.

Τέλος, σημειώνεται ότι κλειδιά στην επίτευξη των πιο πάνω στόχων είναι η εξέλιξη στην εγχώρια ζήτηση, κυρίως στον τομέα των καλλυντικών, και η εφαρμογή του πλάνου εξυγίανσης της Pack Plast.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v