Chipita: Επόμενος σταθμός... η Βομβάη

Πλώρη προς Ανατολάς για την Chipita, η οποία μετά την Τουρκία μπαίνει και στην αγορά της Ινδίας, έχοντας παράλληλα σταμμένο το βλέμμα της και στην Ινδονησία.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Chipita: Επόμενος σταθμός... η Βομβάη
Πλώρη προς Ανατολάς για την Chipita, η οποία μετά την Τουρκία μπαίνει και στην αγορά της Ινδίας, έχοντας παράλληλα σταμμένο το βλέμμα της και στην Ινδονησία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day, ο ελληνικός πολυεθνικός όμιλος, ο οποίος έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο super brand (ο λόγος για το 7days), τις ημέρες αυτές υπογράφει τα συμβόλαια για την αγορά οικοπέδου στη βιομηχανική περιοχή της Κωνσταντινούπολης.

Αυτή η κίνηση θα είναι το πρώτο βήμα για την παραγωγική επέκταση στη γείτονα χώρα, θέμα στο οποίο είχε αναφερθεί εκτενώς το Euro2day.

Η εν λόγω μονάδα θα δημιουργηθεί στην Κωνσταντινούπολη και το ύψος της επένδυσης εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 12-13 εκατ. ευρώ.

Το άνοιγμα θα γίνει από την Chipita ενώ θα υπάρξει συνεργασία με τη Frito Lay, θυγατρική της Pepsico στον κλάδο των snacks, σε ό,τι αφορά το κομμάτι της διανομής.

Την ίδια ώρα, 4.813 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά, και συγκεκριμένα στην Ινδία, τίθεται σε λειτουργία παραγωγική μονάδα της εταιρείας η οποία βρίσκεται στη βιομηχανική περιοχή της Βομβάης (Μουμπάι όπως είναι σήμερα το όνομα της πόλης).

Η συγκεκριμένη μονάδα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δεν θα παράγει κρουασάν, αλλά πραλίνα φουντουκιού και πραλίνα φουντουκιού με κρέμα βανίλια, σε ευρεία γκάμα συσκευασιών, από ατομικές για μικρότερες ηλικίες και άμεση κατανάλωση μέχρι οικογενειακές.

Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο προϊόν στις αγορές όπου διατίθεται ήδη κυκλοφορεί με το brand Finetti και έχει ηγετική θέση στις αγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.

Τα σχέδια του ελληνικού ομίλου όμως δεν σταματούν εδώ. Αντιθέτως πληροφορίες θέλουν το επιτελείο του να αναζητά νέες ευκαιρίες και σε άλλες περιοχές του πλανήτη.

Μία εξ αυτών φαίνεται πως είναι η αγορά της Ινδονησίας, για την οποία όπως αναφέρουν πληροφορίες η εταιρεία έχει κάνει τα πρώτα τεστ και βρίσκεται σε συζητήσεις με ντόπιο επενδυτή.

Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι η Chipita έχει καταφέρει μέσω της παραγωγικής της επέκτασης να αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πρεσβευτές του ελληνικού επιχειρείν στην παγκόσμια αγορά καταναλωτικών προϊόντων. Το 85% του τζίρου της πραγματοποιείται εκτός Ελλάδος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v