Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αλληλοκατηγορίες ΟΤΕ - Tellas για πλαστογραφήσεις

Καμία παράνομη συμπεριφορά δεν υφίσταται, αναφέρει με εκτενή της ανακοίνωση η Tellas, σχολιάζοντας τις καταγγελίες του ΟΤΕ περί πλαστογραφίας.

Αλληλοκατηγορίες ΟΤΕ - Tellas για πλαστογραφήσεις
Καμία παράνομη συμπεριφορά δεν υφίσταται, αναφέρει με εκτενή της ανακοίνωση η Tellas, σχολιάζοντας τις καταγγελίες του ΟΤΕ περί πλαστογραφίας.

”Είναι πασιφανές ότι το πρόβλημα του ΟΤΕ δεν αφορά στις διαδικασίες που ακολουθεί η Tellas, αλλά στην επιτυχημένη δραστηριοποίηση της Tellas”, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Από την πλευρά του ο ΟΤΕ υποστηρίζει ότι η Tellas, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των συνδρομητών, ενεργοποίησε την υπηρεσία προεπιλογής φορέα, γεγονός που σημαίνει ότι ο συνδρομητής καλεί αυτόματα μέσω του δικτύου της Tellas, χωρίς να πληκτρολογήσει τετραψήφιο κωδικό.

Ωστόσο, η Tellas, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή της, υπέβαλε προσφάτως περισσότερες από 20 καταγγελίες πελατών της για κατάργηση της προεπιλογής φορέα από τον ΟΤΕ χωρίς τη συγκατάθεσή τους, που αποτελεί την ίδια κατηγορία με εκείνη εναντίον της Tellas.

”Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Tellas εξαιτίας των πρακτικών του ΟΤΕ είναι πολύ πιο σημαντικά από τα υποτιθέμενα προβλήματα του ΟΤΕ εξαιτίας των καταγγελιών από 5 πελάτες. Παρ’ όλα αυτά, είμαστε σίγουροι ότι ο ρυθμιστής θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα και θα προστατέψει τους πελάτες και τον ανταγωνισμό”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

* Η ανακοίνωση της Tellas

Η ΕΕΤΤ εξέδωσε χθες τα αποτελέσματα της δημόσιας διαβούλευσης για την τροποποίηση του κανονισμού προεπιλογής φορέα. Η συντριπτική πλειοψηφία των παρόχων, που ανταποκρίθηκαν, φέρονται να ζητούν την τροποποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για προεπιλογή φορέα, καθώς και μέτρα προστασίας από την εκστρατεία επανάκτησης πελατών του ΟΤΕ.

Τα προαναφερθέντα μέτρα θα συνέβαλαν αναπόφευκτα στην καθιέρωση μιας αποτελεσματικής διαδικασίας και προστασίας από αυθαίρετες και μη ανταγωνιστικές τακτικές.

Η ανάγνωση ορισμένων άρθρων στις σημερινές εκδόσεις των εφημερίδων, που εμπεριείχαν ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με μία ακρόαση, που έλαβε χώρα χθες ενώπιον της ΕΕΤΤ, παρουσία μόνον των εκπροσώπων του ΟΤΕ, της Tellas και της ΕΕΤΤ, μας οδηγεί να υποθέσουμε ότι τα ανωτέρω άρθρα σχετίζονται με την προσπάθεια του ΟΤΕ να αποτρέψει την εφαρμογή των προτεινόμενων τροποποιήσεων στον κανονισμό προεπιλογής φορέα. Πιο συγκεκριμένα, η υπόθεση της ακρόασης της 21/12/2004 αφορούσε 5 γραπτές καταγγελίες πελατών.

Πριν έξι μήνες, ο ΟΤΕ ισχυρίστηκε ότι ένας σημαντικός αριθμός πελατών είχε καταθέσει καταγγελίες και ότι μόλις τις συγκέντρωνε, θα τις υπέβαλλε στην ΕΕΤΤ. Στο διάστημα των έξι μηνών, ο ΟΤΕ συγκέντρωσε μόνο τις προαναφερθείσες πέντε καταγγελίες, που είχαν υποβληθεί μέσα στην περίοδο Μαΐου και Ιουλίου 2004.

Επιπροσθέτως, ο ΟΤΕ κάλεσε ένα μάρτυρα, η υπόθεση του οποίου γνωστοποιήθηκε στον παρελθόν στην Tellas και επιλύθηκε. Ο μοναδικός στόχος της συγκεκριμένης ακρόασης είναι να εξεταστούν οι πιθανές παραβιάσεις της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας και ποτέ δεν έχει εξετασθεί υπόθεση πλαστογραφίας.

Η Tellas έχει απαντήσει σε όλους τους ισχυρισμούς και θα υποβάλει με υπόμνημά της επιπρόσθετα στοιχεία, αποδεικνύοντας ότι δεν υφίσταται καμία παράνομη συμπεριφορά.

Με πελατειακή βάση 300.000 πελατών με προεπιλογή φορέα Tellas και σύνολο γραμμών που ξεπερνάει τις 650.000, μένουμε έκπληκτοι από το γεγονός ότι 5 καταγγελίες, η εγκυρότητα των οποίων δεν έχει καν κριθεί από την ΕΕΤΤ, παρουσιάζονται από τον Τύπο ως θέμα που χρήζει συζήτησης. Ένα από τα βασικά επιχειρήματα του ΟΤΕ, που κατά την κρίση του αποδεικνύει ότι η Tellas ακολουθεί παράνομες διαδικασίες, συνίσταται στο γεγονός ότι η πελατειακή της βάση με προεπιλογή φορέα είναι εντυπωσιακά μεγάλη. Είναι πασιφανές ότι το πρόβλημα του ΟΤΕ δεν αφορά στις διαδικασίες που ακολουθεί η Tellas, αλλά στην επιτυχημένη δραστηριοποίηση της Tellas.

Επιπροσθέτως, πρέπει να αναφερθεί ότι η Tellas υπέβαλε προσφάτως περισσότερες από 20 καταγγελίες πελατών της για κατάργηση της προεπιλογής φορέα από τον ΟΤΕ χωρίς τη συγκατάθεσή τους, που αποτελεί την ίδια κατηγορία με εκείνη εναντίον της Tellas. Τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει η Tellas εξαιτίας των πρακτικών του ΟΤΕ είναι πολύ πιο σημαντικά από τα υποτιθέμενα προβλήματα του ΟΤΕ εξαιτίας των καταγγελιών από 5 πελάτες.

Παρ’ όλα αυτά, είμαστε σίγουροι ότι ο ρυθμιστής θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα και θα προστατέψει τους πελάτες και τον ανταγωνισμό.

Τέλος, επιβεβαιώνουμε ότι η υποτιθέμενη συμπεριφορά είναι ενάντια στην επιχειρηματική δεοντολογία της Tellas, των υπαλλήλων και μετόχων της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v