Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΛΘ: Διπλασιασμός κερδών στο α' τρίμηνο του 2012

Tα αποτελέσματα μετά από φόρους της ΟΛΘ στο α' τρίμηνο του 2012 ανήλθαν στο ποσό των 4.867.767€, έναντι των 2.348.582€ του αντίστοιχου τριμήνου του 2011 εμφανίζονται δηλ. αυξημένα κατά 2.519.185€ και σε ποσοστό 107,26%.

ΟΛΘ: Διπλασιασμός κερδών στο α τρίμηνο του 2012
Tα αποτελέσματα μετά από φόρους της ΟΛΘ στο α' τρίμηνο του 2012 ανήλθαν στο ποσό των 4.867.767€, έναντι των 2.348.582€ του αντίστοιχου τριμήνου του 2011 εμφανίζονται δηλ. αυξημένα κατά 2.519.185€ και σε ποσοστό 107,26%.

Tα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των 6.107.165€ έναντι των 2.961.621€ του αντίστοιχου τριμήνου του 2011, εμφανίζονται δηλ. αυξημένα κατά 3.145.544€ και σε ποσοστό 106,21%.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στο ποσό των 5.381.470€ έναντι των 2.903.578€ του αντίστοιχου τριμήνου του 2011, εμφανίζονται δηλ. αυξημένα κατά 2.477.892€ και σε ποσοστό 85,34%.
Ειδικότερα παρουσιάζεται:

Aύξηση του κύκλου εργασιών κατά 10,46% (13.130.173€ έναντι 11.887.196€ της αντίστοιχης περιόδου του 2011 που οφείλεται κυρίως στην αύξηση της διακίνησης κατά 57,81% στο χύδην φορτίο αλλά και στην αύξηση της διακίνησης μοναδοποιημένων κατά 6,13%. Ως αποτέλεσμα της αύξησης της διακίνησης, οι πωλήσεις του Συμβατικού Λιμένα αυξήθηκαν κατά 17,62% και οι πωλήσεις στο Σ.ΕΜΠΟ κατά 5,54%. Τα έσοδα προσόρμισης & παραβολής καθώς και τα έσοδα από λοιπές παροχές κατά την ίδια περίοδο, εμφανίζουν αύξηση κατά 6,92% και 14,19% αντίστοιχα ενώ τα έσοδα από τους οργανωμένους σταθμούς αυτοκινήτων παρουσιάζουν μείωση κατά 14%.

Τα λοιπά έσοδα κατά την διάρκεια της περιόδου αυτής μαζί με τα έσοδα τόκων της ίδιας περιόδου ανέρχονται σε 1.736.905 € έναντι των 1.273.522€ του αντίστοιχου τριμήνου του 2011, εμφανίζονται δηλ. αυξημένα κατά 463.383€ και σε ποσοστό 36,39%.

Τα συνολικά έξοδα κατά την ίδια περίοδο έφθασαν στο ποσό των 8.759.913 €, έναντι ποσού 10.199.098 € του αντίστοιχου τριμήνου του 2011, εμφανίζονται δηλ. μειωμένα κατά 1.439.185 € και σε ποσοστό -14,11%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v