Μύλοι Λούλη: Eνίσχυση μεγεθών και μεριδίων

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συμμετέχουν πλέον στις συνολικές πωληθείσες ποσότητες των καταναλωτικών προϊόντων με 53,4%, σχεδόν δηλαδή μοιράζονται τις ποσότητες με τα επώνυμα προϊόντα «Μύλοι Αγίου Γεωργίου».

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Μύλοι Λούλη: Eνίσχυση μεγεθών και μεριδίων
Eπιστροφή στις ρίζες και στη βασική διατροφή επιτάσσει η οικονομική κρίση. Στροφή, η οποία απ’ ό,τι φαίνεται ευνόησε την εταιρεία Μύλοι Λούλη, η οποία πέτυχε να αυξήσει τα μερίδια αγοράς της, να επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της και να διατηρήσει υψηλά τα ποσοστά κερδοφορίας της.

Παράλληλα, η εταιρεία ολοκληρώνει την ανακατασκευή του εργοστασίου, που βρίσκεται στο Κερατσίνι Αττικής και το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει εντός του πρώτου εξαμήνου του έτους. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας εκσυγχρονισμού της βιομηχανικής μονάδας του Κερατσινίου ολοκληρώνεται μια τριετία σημαντικών επενδύσεων.

Από τα μέσα, λοιπόν, του 2012 η εταιρεία αναμένεται να έχει στη διάθεσή της ένα σύγχρονο και λιγότερο ενεργοβόρο εργοστάσιο στην πρωτεύουσα. Το εργοστάσιο αυτό θα είναι αρκετά πιο φιλικό προς το περιβάλλον λόγω της μικρότερης κατανάλωσης ενέργειας, ενώ θα βοηθήσει και στη μεγαλύτερη εξοικονόμηση σε μεταφορικά κόστη.

Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών για τη χρήση του 2011, ο κύκλος εργασιών της μητρικής και του ομίλου ανήλθε στα 95,8 εκατ. ευρώ, διαγράφοντας άνοδο 23,5% σε σχέση με τα μεγέθη του 2010.

Η αύξηση αυτή των πωλήσεων οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των μεριδίων αγοράς που κατείχε η εταιρεία. Συγκεκριμένα, πέρυσι η εταιρεία πέτυχε αύξηση των πωληθέντων σε βιομηχανίες κατά 52,7%, με τη συμμετοχή των εν λόγω πωλήσεων στο σύνολο των πωληθέντων να ανέρχεται στο 18,2%, ενώ βρισκόταν στο 13,1% το 2010.

Επιπλέον, το 2011 πέτυχε αύξηση στις πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων κατά 55,3%, με τη συμμετοχή του συγκεκριμένου καναλιού στις συνολικές πωλήσεις να είναι 10%, ενώ παράλληλα μειώθηκε η μέση τιμή πώλησης των συγκεκριμένων ειδών κατά 17,3%.

Επιλογή που δικαιώθηκε

Επιπρόσθετα, η εταιρεία αποφάσισε, ήδη από το 2010, να στηρίξει την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, επιλογή που είχε άμεσα και απτά αποτελέσματα, Συγκεκριμένα, πέρυσι οι πωληθείσες ποσότητες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας τετραπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2010 και έφθασαν στους 10.400 τόνους και σε αξία άγγιξαν τα 5,2 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε αύξηση στον τζίρο των συγκεκριμένων προϊόντων κατά 152% σε σχέση με το 2010.

Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συμμετέχουν πλέον στις συνολικές πωληθείσες ποσότητες των καταναλωτικών προϊόντων με 53,4%, σχεδόν δηλαδή μοιράζονται τις ποσότητες με τα επώνυμα προϊόντα «Μύλοι Αγίου Γεωργίου», από 13,4% το 2010.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων κατέγραψαν άνοδο 25,8%, ενώ κατά 23,1% ενισχύθηκαν οι πωλήσεις βιομηχανικών προϊόντων, πάντα σε σχέση με τη χρήση του 2010. Σε απόλυτα νούμερα οι πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων ανήλθαν στα 15,01 εκατ. ευρώ, ενώ αυτές των βιομηχανικών προϊόντων ανήλθαν στα 80,82 εκατ. για τη χρήση του 2011, ενώ η συνολική αύξηση των πωληθέντων ποσοτήτων το 2011 σε σχέση με το 2010 ανήλθε σε 10,07%.

Σε σχέση με τις πωλήσεις, για το 2011, τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων είναι 11,55%, ενώ το 2010 αντιστοιχούσαν στο 14,73% των πωλήσεων. Σε επίπεδο ομίλου τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 2,78% και διαμορφώθηκαν στα 11,01 εκατ. για τη χρήση του 2011.

Τα καθαρά αποτελέσματα χρήσεως μετά από τους φόρους από 4,83 εκατ. το 2010 διαμορφώθηκαν σε 3,90 εκατ. ευρώ το 2011 και ως ποσοστό επί των πωλήσεων από 6,23% το 2010 σε 4,07% το 2011. Για τον όμιλο, συνολικά, υπήρξε και εκεί μείωση, από τα 4,23 εκατ. το 2010 σε 4 εκατ. το 2011.

Θα πρέπει, επίσης, να σημειώσουμε ότι η εταιρεία κατά τη διάρκεια της περασμένης χρήσης πραγματοποίησε επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό ύψους 7,11 εκατ. ευρώ από τα οποία 5,42 εκατ. ευρώ αφορούν την ανακατασκευή του μύλου στη βιομηχανική μονάδα του Κερατσινίου.
 
Αντιστοίχως, κατά το 2010 είχαν επενδυθεί από την εταιρεία 5,70 εκατ. σε πάγιο εξοπλισμό που αφορούσαν κατά κύριο λόγο την κατασκευή του βιολογικού μύλου στη βιομηχανική μονάδα της Σούρπης. Αθροιστικά, λοιπόν, η εταιρεία μέσα στα δύο τελευταία χρόνια έχει επενδύσει 12,81 εκατ. σε πάγιο εξοπλισμό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v