ΑΒ: Διπλασιασμός τζίρου και δικτύου

Αποφασισμένη να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά, ακόμη και μέσω εξαγορών, εμφανίζεται η ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία στοχεύει στο διπλασιασμό του δικτύου των καταστημάτων της.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
ΑΒ: Διπλασιασμός τζίρου και δικτύου
Αποφασισμένη να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά, ακόμη και μέσω εξαγορών, εμφανίζεται η ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία στοχεύει στο διπλασιασμό του δικτύου των καταστημάτων, του τζίρου αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού της.
 
Όντας σε πλεονεκτικότερη θέση έναντι αρκετών ανταγωνιστών της, -αποτελεί μέλος ενός από τους ισχυρότερους παίκτες στο παγκόσμιο λιανεμπόριο τροφίμων, του ομίλου Delhaize κάτι που της δίνει πιο εύκολη πρόσβαση στις αγορές χρήματος- μπορεί να σχεδιάζει προσεκτικότερα τις επόμενες κινήσεις.

Η ΑΒ καταρτίζει επιχειρηματικό πλάνο το οποίο προβλέπει σε βάθος χρόνου τζίρο 3 δισ. ευρώ, από 1,6 δισ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2011, δίκτυο 450-500 καταστημάτων από 251 πού είναι σήμερα
και 23.000 υπαλλήλους από 10.438 υπαλλήλους πού εργάζονται σήμερα στην εταιρεία.

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν η ΑΒ Βασιλόπουλος σκοπεύει να ρίξει ιδιαίτερο βάρος στην περαιτέρω διείσδυσή της στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας ήτοι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Ειδικότερα και σε ότι αφορά στη συμπρωτεύουσα, ο στόχος είναι ο πενταπλασιασμός του δικτύου της, ήτοι από 14 που διαθέτει σήμερα σε 70 σημεία. Επέκταση η οποία δεν αποκλείεται να γίνει και μέσω εξαγοράς υπάρχουσας αλυσίδας που δραστηριοποιείται στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.

Παράλληλα με τη διεύρυνση της παρουσίας της στην εσωτερική αγορά, η αλυσίδα θα συνεχίσει με ακόμη μεγαλύτερη ένταση να επενδύει στις τιμές της αλλά και στην ενίσχυση της εικόνας των ελληνικών προϊόντων τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος.

Στο πλαίσιο αυτό σκοπεύει να «τρέξει» ένα νέο ακόμη μεγαλύτερο από το υπάρχουν προωθητικό πρόγραμμα μειώσεων τιμών. Ηδη έχει κατεβάσει τις τιμές στα επίπεδα του 2008 σε 300 κωδικούς.

Σημειώνεται ότι η επιθετική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η αλυσίδα σε συνδυασμό με την περαιτέρω ανάπτυξη των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας, και τη δημιουργία νέων σημείων πώλησης, περιλαμβάνεται στο φετινό επενδυτικό πρόγραμμά της το οποίο θα φθάσει στο ύψος των 100 εκατ. ευρώ.

Σε ότι αφορά στα ελληνικά προϊόντα η στόχευση είναι να δοθεί ακόμη μεγαλύτερος και πιο προβεβλημένος χώρος στα καταστήματα αλλά και να ενισχυθεί το εξαγωγικό «καλάθι» των ελληνικών προϊόντων που μπορούν να φιλοξενηθούν σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία, όπου δηλαδή διαθέτει παρουσία ο Βελγικός όμιλος Delhaize.

Εν τω μεταξύ το περασμένο Σάββατο εγκαινιάστηκε στην Κηφισιά το ριζικά ανακαινισμένο κατάστημα ΑΒ που βρίσκεται στην περιοχή από το 1978. Το κατάστημα συνολικής επιφάνειας 1.367 τ.μ., σε τρία επίπεδα, διαθέτει μεταξύ των άλλων και δύο ταμεία self checkout.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v