Διπλασιασμός των κερδών για την ΟΛΘ το 2011

Τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν το 2011 κατά 96,90%, καθώς διαμορφώθηκαν σε 12.098.501 ευρώ έναντι των 6.144.360 ευρώ του 2010. Η διοίκηση θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση τη διανομή μερίσματος 0,40 ευρώ.

Διπλασιασμός των κερδών για την ΟΛΘ το 2011
Εντυπωσιακή ήταν η πορεία των οικονομικών μεγεθών της ΟΛΘτο 2011, κάτι που αποδεικνύει τη δυναμική που έχει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν την περασμένη χρονιά κατά 96,90%, καθώς διαμορφώθηκαν σε 12.098.501 ευρώ έναντι των 6.144.360 ευρώ του 2010.
 
Σημαντική αύξηση εμφανίζουν επίσης τα μικτά κέρδη, κατά 40,30%, αφού έφτασαν τα 16.215.195 ευρώ έναντι των 11.557.575 ευρώ του 2010, ενώ και τα προ φόρων κέρδη «έτρεξαν» με 65,025%, κλείνοντας στα 15.328.813 ευρώ, έναντι των 9.288.754 ευρώ του 2010.

Ειδικότερα για το 2011 η εικόνα της ΟΛΘ είναι η ακόλουθη:

Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 3,23%, καθώς διαμορφώθηκε στα 51.222.138 ευρώ, έναντι των 49.617.466 ευρώ του 2010. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων κατά 6,01%, στην αύξηση των πωλήσεων των λοιπών παροχών εξυπηρέτησης πλοίων και φορτίων κατά 5,35% και στην αύξηση των πωλήσεων του συμβατικού λιμένα κατά 0,35%. Αντίθετα μείωση παρουσίασαν οι πωλήσεις των οργανωμένων σταθμών αυτοκινήτων (πάρκινγκ) κατά 11,86%.

Στο επίπεδο της διακίνησης φορτίων, στο ΣΕΜΠΟ η αύξηση των κοντέινερς σε TEUs ήταν 8,27% έναντι του 2010. Η διακίνηση φορτίων στο συμβατικό λιμάνι σημείωσε μείωση κατά 4,44% (4.207.359 τόνοι έναντι των 4.402.688 τόνων του 2010).

Η εταιρία μείωσε τα έξοδα της το 2011 συνολικά κατά 7,26%, εκ των οποίων το 12,85% οφείλεται στη μείωση των αμοιβών και εξόδων του προσωπικού λόγω εφαρμογής των νόμων 3833, 3845/2010 και 4024/2011, των διαφόρων εξόδων κατά 9,41% και των παροχών προς τρίτους κατά 3,03%.

Η διοίκηση θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος 0,40 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση του 2011.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v