J&P Άβαξ: Αύξηση 31,1% στα κέρδη μητρικής το 9μηνο

Αύξηση 31,1% στη μητρική και 3,7% στον όμιλο, παρουσίασαν τα κέρδη της J&P Άβαξ το εννεάμηνο του 2004, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2003. Αυξημένες παρουσιάστηκαν και οι πωλήσεις τόσο σε επίπεδο μητρικής όσο και ομίλου.

J&P Άβαξ: Αύξηση 31,1% στα κέρδη μητρικής το 9μηνο
Αύξηση 31,1% στη μητρική και 3,7% στον όμιλο, παρουσίασαν τα κέρδη της J&P Άβαξ το εννεάμηνο του 2004, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2003.

Ειδικότερα, αύξηση 8,8% παρουσίασε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου J&P Άβαξ, και διαμορφώθηκε στα 404,8 εκατ. ευρώ κατά το εννεάμηνο του 2004, έναντι 372,0 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2003.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρίας, τα πρό φόρων ενοποιημένα κέρδη του ομίλου, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας, ανήλθαν σε 41,1 εκατ. ευρώ, έναντι 39,6 εκατ. ευρώ του εννεαμήνου του 2003, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,7%.

Σε επίπεδο μητρικής, ο κύκλος εργασιών ανήλθε κατά το εννεάμηνο του 2004 σε 334,9 εκατ. ευρώ, έναντι 295,9 εκατ. ευρώ του πρώτου εννεαμήνου 2003, σημειώνοντας αύξηση 13,2% ενώ τα κέρδη πρό φόρων για την ίδια περίοδο ανήλθαν σε 47,7 εκατ. ευρώ, έναντι 36,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 31,1%.

Όπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, ο όμιλος J&P Άβαξ διεκδικεί σειρά μεγάλων έργων στο εξωτερικό αυτόνομα ή σε συνεργασία με την J&P Overseas και άλλους εταίρους.

Η διοίκηση πιστεύει ότι σύντομα θα υπάρξουν θετικές εξελίξεις προς αυτήν την κατεύθυνση.

Παράλληλα, ο όμιλος J&P Άβαξ διαθέτει μεγάλο χαρτοφυλάκιο συμμετοχών σε έργα παραχώρησης, όπως η Αττική Οδός, η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και οι Υπόγειοι Σταθμοί Αυτοκινήτων στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, με σημαντικά αναμενόμενα έσοδα σε μακροχρόνιο ορίζοντα, τα οποία δεν αποτυπώνονται στην τρέχουσα χρηματιστηριακή αποτίμησή του.

Επίσης, ο όμιλος συμμετέχει στην τελική φάση διεκδίκησης όλων των επερχόμενων μεγάλων αυτοχρηματοδοτούμενων έργων στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατα υπέβαλλε τεχνική και οικονομική προσφορά στην τελική φάση του διαγωνισμού για την Υποθαλάσσια Σήραγγα της Θεσσαλονίκης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v