Chipita: Βάζει «πόδι» στην Τουρκία

Το βήμα που πολλοί ζήλεψαν αλλά λίγοι τόλμησαν, δηλαδή να πραγματοποιήσουν παραγωγική επένδυση στη γειτονική αλλά και τόσο ιδιαίτερη αγορά της Τουρκίας, επιχειρεί η Chipita.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Chipita: Βάζει «πόδι» στην Τουρκία
Το βήμα που πολλοί ζήλεψαν αλλά λίγοι τόλμησαν, δηλαδή να πραγματοποιήσουν παραγωγική επένδυση στη γειτονική αλλά και τόσο ιδιαίτερη αγορά της Τουρκίας, επιχειρεί η Chipita.
 
Eπένδυση, η οποία όταν υλοποιηθεί, θα αποτελέσει μια από τις λίγες παραγωγικές επενδύσεις από ελληνικό όμιλο στο κομμάτι των καταναλωτικών επώνυμων προϊόντων στη γείτονα χώρα.

Όπως δήλωσε στο Euro2day ο ισχυρός άνδρας της Chipita, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, η εταιρεία εξετάζει τις προοπτικές και δυνατότητες που προσφέρει η Τουρκική αγορά εκπονώντας συγκεκριμένο business plan.

Ειδικότερα το διάστημα αυτό σχεδιάζονται τα βήματά για την επέκταση στη γείτονα χώρα, επένδυση η οποία όταν λάβει το "πράσινο φως" θα υλοποιηθεί, μέσω της δημιουργίας παραγωγικής μονάδας.

Η εν λόγω μονάδα θα δημιουργηθεί στην Κωνσταντινούπολη και το ύψος της επένδυσης εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 12-13 εκατ. ευρώ.

Το άνοιγμα θα γίνει από την Chipita, ενώ θα υπάρξει σύμφωνα με πληροφορίες, συνεργασία με την Frito Lay, θυγατρική της Pepsico στον κλάδο των snack, σε ότι αφορά στο κομμάτι της διανομής.

Συνεργασία η οποία διευρύνει την μακροχρόνια επιχειρηματική σχέση που έχει κτίσει τα τελευταία χρόνια ο ελληνικός όμιλος με τον πολυεθνικό κολοσσό.

Σημειώνεται ότι η συνεργασία με την Frito Lay πέρα από το κομμάτι το παραγωγικό έχει ενισχυθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και σε επίπεδο διανομής καθώς ο πολυεθνικός κολοσσός έχει αναλάβει τη διανομή των προϊόντων του ελληνικού πολυεθνικού ομίλου σε διάφορες αγορές μεταξύ των οποίων σε Ρουμανία, Πολωνία, Βαλτικές αγορές, κ.ά.

Εν τω μεταξύ εδώ και κάποιους μήνες στο δυναμικό του ελληνικού ομίλου έχει ενταχθεί και ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pespico – ΗΒΗ κ. Παύλος Κατσιβέλης, ο οποίος έχει αναλάβει regional managing director της Chipita σε Σαουδική Αραβία, Αίγυπτο, Μεξικό, Νιγηρία και Τουρκία.

Σημειώνεται ότι η Chipita, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων αρτοποιίας και σοκολατοποιΐας, έχει παρουσία σε περισσότερες από 35 χώρες, και κατατάσσεται σε έναν από τους σημαντικούς παίκτες στις κατηγορίες των γλυκών και αλμυρών snacks.

Η κύρια μάρκα της, 7DAYS έχει γίνει συνώνυμο της κατηγορίας των croissants και βασικός «παίκτης» στην αγορά των αλμυρών snacks. Κύριες κατηγορίες δραστηριότητας της μάρκας 7DAYS είναι τα: Croissants, Bake Rolls (chips από ψωμί), cakes και Swiss Rolls, και άλλα προϊόντα ζύμης.

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι η μάρκα 7DAYS κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία, με μερίδια που κυμαίνονται από 65% μέχρι 90%, ενώ το επίπεδο αναγνωρισιμότητας ξεπερνά το 90%.

Η Chipita διατηρεί παραγωγικά εργοστάσια σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Πολωνία, Ρωσία και Αμερική με 62 παραγωγικές γραμμές, ενώ δραστηριοποιείται σε Σαουδική Αραβία, Μεξικό και Νιγηρία, μέσω Joint Venture συνεργασιών με μεγάλες εταιρίες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v