Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέο άνοιγμα στις ΗΠΑ από την Apivita

Νέα προσπάθεια διεθνοποίησης και σταδιακή διείσδυση στην αγορά των ΗΠΑ επιχειρεί η ελληνική εταιρία φυσικών καλλυντικών Apivita, που ανέθεσε σε νέο αντιπρόσωπο την προώθηση και διανομή τριών επώνυμων κρεμικών σειρών.

Νέο άνοιγμα στις ΗΠΑ από την Apivita
Νέα προσπάθεια διεθνοποίησης και σταδιακή διείσδυση στην αγορά των ΗΠΑ επιχειρεί η ελληνική εταιρία φυσικών καλλυντικών Apivita. Μετά από μια αναποτελεσματική προσπάθεια στη διετία 2007-2009, η εταιρεία ανέθεσε σε νέο αντιπρόσωπο την προώθηση και διανομή τριών επώνυμων κρεμικών σειρών καλλυντικών της (των Queen Bee, Wine Elixir, Aqua Vita Line).

Τα προιόντα Apivita ήδη διοχετεύονται σε δίκτυο 90 σημεία πώλησης, μεταξύ των οποίων 16 καταστήματα Dillard’s Edge, 5 σημεία τη αλυσίδας Soft Surroundings, σε spa αλλά και σε ανεξάρτητα καταστήματα. Σύμφωνα με το σχεδιασμό της Apivita και του νέου αντιπροσώπου της, της εταιρείας HTI, το δίκτυο αναμένεται να αυξηθεί στα 175 σημεία πώλησης έως το τέλος του 2012, ενώ υπάρχει option συνεργασίας με το καναδικό λιανικό δίκτυο καλλυντικών Hudson’s Bay Co.
 
Ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός των δύο εταίρων περιλαμβάνει επίσης της επέκταση των Apivita σε Μεξικό, Χιλή αλλά και Μεγάλη Βρετανία. Σημειώνεται ότι παράλληλα, η Apivita εγκαινίασε το ηλεκτρονικό της κατάστημα για την κάλυψη των Αμερικανών καταναλωτών, καταγράφοντας ήδη σημαντικές, για το μέγεθος της, πωλήσεις.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις το 2012, οι πωλήσεις στις ΗΠΑ εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα 3 εκατ. δολάρια, ενώ με βάση το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, προβλέπεται το ποσό αυτό να τριπλασιαστεί το 2015.

Επιπλέον η εταιρεία συνεχίζει να υποστηρίζει τη διεθνή της δραστηριότητα σε 20 περίπου χώρες, σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει την πτώση της ζήτησης στην εγχώρια αγορά. Η έμφαση δίνεται στην Ισπανία, μια από τις σχετικά ωριμότερες αγορές όπου η Apivita διαθέτει παρουσία αλλά και στην Ιαπωνία, όπου στα τέλη του 2010 επιχειρήθηκε επανατοποθέτηση της φίρμας.

Σημειώνεται ότι έως το 2010, η εξαγωγική δραστηριότητα καταλάμβανε το 10%-15% του συνολικού κύκλου εργασιών, ο οποίος προσέγγιζε τα 25 εκατ. ευρώ. Στη εσωτερική αγορά, η εταιρία, η οποία αντλεί πωλήσεις κυρίως από το δίκτυο των φαρμακείων, δέχθηκε πιέσεις σε επίπεδο τζίρου, που μεσοσταθμικά κυμάνθηκαν μεταξύ 5%-10%.

Ωστόσο, εκτιμά ότι θα επιδείξει αντοχές αφενός λόγω της μετακίνησης καταναλωτών από τα ακριβά καλλυντικά επιλεκτικής διανομής σε φθηνότερες κατηγορίες (όπως τα φυσικά καλλυντικά), και αφετέρου στο λανσάρισμα νέων προιόντων.

Η εταιρία λάνσαρε ήδη νέα σειρά βαφής μαλλιών, ειδικούς όρους για την περιποίηση του δέρματος ενώ προετοιμάζει τη δημιουργία βιταμινούχων σκευασμάτων σε συνεργασία με την ελληνική φαρμακοβιομηχανία Pharmathen.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v