Εντυπωσιακή άνοδος στα μεγέθη διακίνησης του ΟΛΠ

Εντυπωσιακή άνοδο εμφανίζουν τα μεγέθη διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Προβλήτα Ι του Ο.Λ.Π.

Εντυπωσιακή άνοδος στα μεγέθη διακίνησης του ΟΛΠ
Εντυπωσιακή άνοδο εμφανίζουν τα μεγέθη διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Προβλήτα Ι του Ο.Λ.Π.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία για το έτος 2011, τα οποία παρουσίασε η αρμόδια διεύθυνση του οργανισμού:

1. Ο συνολικός όγκος πωλήσεων σε TEUs ανήλθε σε 500.133 εμπορευματοκιβώτια. Όπως είναι γνωστό, ο Σταθμός άρχισε να λειτουργεί τον Ιούνιο του 2010, οπότε και όλα τα στοιχεία για τα έτη 2010 και 2011 μπορούν να είναι συγκρίσιμα μόνο για το διάστημα Ιουνίου-Δεκεμβρίου.

2. Η αύξηση για το διάστημα αυτό το 2011 σε σχέση με το 2010 ανήλθε σε TEUs στο +54,5%.

3. Το transit φορτίο TEUs για το ίδιο διάστημα ανήλθε σε +88,2%. Από 135.418 σε 254.336 TEUs.

4. Σε επίπεδο πωλήσεων εμπορευματοκιβωτίων η αύξηση ήταν +64,0% στο γενικό και 97,3% στο transit.

5. Η παραγωγικότητα στον ΣΕΜΠΟ του Ο.Λ.Π. Α.Ε. το 2011 αυξήθηκε κατά 34,6% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2010 (από 104,1 σε 140,4 κινήσεις).

6. Ο χρόνος αναμονής για τα 265 πλοία τα οποία προσέγγισαν τον Προβλήτα Ι το β΄ εξάμηνο του 2011 μειώθηκε στη μία ώρα και επτά λεπτά (1:07) έναντι τριών ωρών το 2010. 

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. Γιώργος Ανωμερίτης δήλωσε: «Το λιμάνι του Πειραιά, παρά τη διεθνή οικονομική κρίση, ξαναβρίσκει τους παλιούς του ρυθμούς. Και στους δύο Προβλήτες Ι και ΙΙ, τους οποίους πλέον διαχειρίζονται ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. και η ΣΕΠ Α.Ε., τα TEUs το 2011 ανήλθαν σε 1.680.133 (500.133 σε Ο.Λ.Π. και 1.180.000 TEUs σε ΣΕΠ) το 2011 έναντι 878.083 του 2010 (194.083 Ο.Λ.Π και 684.000 ΣΕΠ), μεγέθη τα οποία σταθερά επαναφέρουν τα terminals των εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά σε διεθνή επίπεδα για τη Μεσόγειο και την Ευρώπη. Τα μεγέθη αυτά επαναφέρουν τον Πειραιά στη χρονιά-ρεκόρ του 2003, με σημαντικές τάσεις ανόδου και για τους δύο παρόχους για το 2012».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v