Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στρίντζης: Aύξηση 48,6% στα κέρδη προ φόρων

Στα 9,2 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη προ φόρων της Blue Star Ναυτιλιακή και αυξήθηκαν κατά 48,6% στο εννεάμηνο του 2004 συγκριτικά με τα 6,186 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Στρίντζης: Aύξηση 48,6% στα κέρδη προ φόρων
Στα 9,2 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη προ φόρων της Blue Star Ναυτιλιακή και αυξήθηκαν κατά 48,6% στο εννεάμηνο του 2004 συγκριτικά με τα 6,186 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Τα κέρδη προ τόκων και αποσβέσεων ανήλθαν στα 29,6 εκατ. ευρώ από 25,867 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 14,4%, ενώ ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 106,9 εκατ. ευρώ από 105,813 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 1%.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η βελτίωση των αποτελεσμάτων του Ομίλου οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των πληροτήτων των πλοίων που δραστηριοποιούνται στην γραμμή των Κυκλάδων και ιδιαιτέρως των πλοίων BLUE STAR PAROS, BLUE STAR NAXOS, SUPERFERRY II και SEAJET 2. Επίσης σημαντικά βοήθησε και η βελτίωση της πληρότητας που επιτεύχθηκε στην γραμμή των Δωδεκανήσων.

Σημειώνεται ακόμη, ότι ο Όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του παρόλο που δραστηριοποιήθηκε με δύο πλοία λιγότερα μετά την πώληση των παλαιών πλοίων BLUE SKY (Μάρτιος 2004) και BLUE BRIDGE (Μάιος 2004).

Η βελτίωση των καθαρών κερδών του Ομίλου οφείλεται στην αύξηση των εσόδων που επετεύχθη παρά την μείωση των πλοίων λόγω πώλησής τους, στην συγκράτηση των λειτουργικών εξόδων, στην επιτυχή μεταδρομολόγηση του πλοίου BLUE HORIZON από την γραμμή της Βενετίας στην γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Bari Ιταλίας καθώς και στην εξαιρετική βελτίωση της πληρότητας των πλοίων εν μέσω μιας τουριστικής σαιζόν η οποία παρουσίασε κάμψη στην διακίνηση επιβατών και οχημάτων.

Τονίζεται επίσης, ότι τα αποτελέσματα του Ομίλου βελτιώθηκαν παρά την μεγάλη αύξηση των αποσβέσεων επί των πλοίων κατά 19,4% και την πρόβλεψη ύψους 1,9 εκατ. ευρώ η οποία αφορά ενδεχόμενο κόστος αποπληρωμής του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου σε περίπτωση μη εξασκήσεως του δικαιώματος μετατροπής σε μετοχές.

To μεταφορικό έργο των πλοίων του Ομίλου, παρουσίασε μικρή μείωση 1,2% στο επιβατικό κοινό κατά το 9μηνο του 2004, μείωση κατά 2,7% στα Ι.Χ. Οχήματα και αύξηση 14,1% στα φορτηγά.

Τέλος, η Διοίκηση του Ομίλου Blue Star Ναυτιλιακή παρουσιάζοντας τα παραπάνω βελτιωμένα αποτελέσματα που προήλθαν από την εκμετάλλευση των πλοίων της και μετά την πώληση των πλοίων CESME 1 και ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ που ολοκληρώθηκε εντός του Οκτωβρίου και Νοεμβρίου 2004 αντίστοιχα προσβλέπει σε περαιτέρω βελτίωση των οικονομικών στοιχείων του Ομίλου.

Ταυτόχρονα, μελετά νέες επενδυτικές ευκαιρίες σε γραμμές που ήδη έχει παρουσία ή σε άλλες γραμμές της Ακτοπλοΐας και του εξωτερικού μέσω ναυπήγησης ή αγοράς νέων πλοίων με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του Ομίλου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v