ΑΒΑΞ: Σύμβαση ύψους 326,2 εκ. ευρώ για προαστιακό

Υπεγράφη από την ΕΡΓΑ ΟΣΕ και την κοινοπραξία ΑΒΑΞ, ΓΝΩΜΩΝ, ΕΤΕΘ και J&P, η σύμβαση για τη κατασκευή έργων υποδομής τετραπλού σιδηροδομικού διαδρόμου μεταξύ Τριών Γεφυρών - ΣΚΑ (προαστιακός). Το έργο είναι προϋπολογισμού 326,2 εκατ. ευρώ.

ΑΒΑΞ: Σύμβαση ύψους 326,2 εκ. ευρώ για προαστιακό
Υπεγράφη από τη Γενική Διεύθυνση της ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε και την κοινοπραξία ” ΑΒΑΞ Α.Ε – ΑΤΕ ΓΝΩΜΩΝ Α.Ε – Ε.Τ.Ε.Θ Α.Ε – J & P ΕΛΛΑΣ ΑΤΕσύμβαση έργου που αφορά τη κατασκευή έργων υποδομής τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα μεταξύ Τριών Γεφυρών και Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), έργων υποδομής για την ολοκλήρωση του ΣΚΑ και όλων των απαιτούμενων έργων επιδομής, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, ηλεκτροκίνησης και σιδηροδρομικών σταθμών, για τη πλήρη λειτουργία των σιδηροδρομικών γραμμών στο τμήμα Τρεις Γέφυρες – ΣΚΑ – Νέο Αεροδρόμιο Αθηνών στα Σπάτα.

Το έργο είναι προϋπολογισμού 326,2 εκατ. ευρώ ή 11,15 δισ. δρχ., ο χρόνος κατασκευής του είναι 24 μήνες και η ανάδοχος κοινοπραξία συμμετέχει με ποσοστό 75%.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται, έργα υποδομής, επιδομής γραμμής, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών, έργα ηλεκτροκίνησης γραμμών και εξοπλισμοί σταθμών. Το έργο διακρίνεται σε τέσσερα τμήματα που είναι το ηλεκτραμαξοστάσιο στο χώρο του Μηχανοστασίου Ρέντη, Ρέντης – Είσοδος Σταθμού Αθηνών, Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών και Εξοδος Σταθμού Αθηνών – Τρείς Γέφυρες.

Οι ομάδες εργασιών εργολαβίας περιλαμβάνουν, χωματουργικά έργα υποδομής, στρώσης , διαμόρφωσης και υποστρώματος επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής, τεχνικά έργα υποδομής σιδηροδρομικής γραμμής, υδραυλικά έργα αποχέτευσης και αποστράγγισης της σιδηροδρομικής γραμμής, οικοδομικά έργα κτιρίων Σιδηροδρομικών Σταθμών, έργα οδοστρωσίας και ασφαλτικά για το παράπλευρο οδικό δίκτυο έργα επιδομής, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, ηλεκτροκίνησης σιδηροδρομικής γραμμής, έργα για την ασφάλεια της κυκλοφορίας και διάφορα συμπληρωματικά έργα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v