Lavipharm: Το 11ο Συνέδριο της Pharma PLUS

Στις 17 και 18 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε το 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο των φαρμακοποιών-μελών του δικτύου Pharma PLUS, του ομίλου Lavipharm, με βασικό στόχο τον απολογισμό του α' 8μήνου.

Lavipharm: Το 11ο Συνέδριο της Pharma PLUS
Στις 17 και 18 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε το 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο των φαρμακοποιών-μελών του δικτύου Pharma PLUS, του ομίλου Lavipharm.

Βασικός στόχος του διημέρου ήταν ο απολογισμός του πρώτου οκταμήνου, η αναφορά στην πορεία της αγοράς, καθώς και η χάραξη της στρατηγικής του δικτύου για τους υπόλοιπους μήνες του δύσκολου αυτού έτους. Παράλληλα, συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν στις εμπορικές κινήσεις και τις ενέργειες marketing για το 2012, οι νέες προτάσεις και συνεργασίες του προμηθευτικού κέντρου, καθώς και όλες οι εξελίξεις στον τομέα της μηχανογράφησης.

Όσο για την πρώτη ηλεκτρονική κάρτα υγείας και ομορφιάς που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά φαρμακείου, την +pluscard, παρουσίασε αύξηση στον αριθμό χρηστών της, της τάξης του 14% και οι κάτοχοι της ξεπέρασαν τους 120.000 πανελλαδικά. Με την κάρτα αυτή, ο καταναλωτής επωφελείται από εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και 33% σε προϊόντα ομορφιάς, ενώ με τη συλλογή 750 πόντων κερδίζει 20€ για την αγορά καλλυντικών και άλλων παραφαρμακευτικών προϊόντων, καθώς και τη συμμετοχή του σε διαγωνισμούς με πλούσια δώρα.

Επιπλέον, στο Συνέδριο προβλήθηκε μια σημαντική έρευνα, η οποία υλοποιήθηκε από γνωστή διαφημιστική εταιρεία, για τις νέες τάσεις στις αγοραστικές προτιμήσεις και την ψυχολογία των καταναλωτών στη χώρα μας. Σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, η αλλαγή του τρόπου αγοραστικής συμπεριφοράς διαμορφώνει νέα δεδομένα στις επιλογές αγορών και παράλληλα αποτελεί ευκαιρία για τον σύγχρονο φαρμακοποιό, ώστε να διευρύνει το πελατολόγιό του και να αυξήσει τις πωλήσεις του.

Μέσα από την έρευνα, διαφαίνεται ότι ο φαρμακοποιός παραμένει ο πιο κοντινός προς τον καταναλωτή σύμβουλος υγείας, του οποίου η γνώμη μετράει περισσότερο από όλους. Παράλληλα με τη σχέση με τον φαρμακοποιό, η παροχή συμβουλών, και οι προσφορές, αποτελούν πλέον από τα πιο σημαντικά κριτήρια επιλογής φαρμακείου.

Με γνώμονα αυτές τις νέες τάσεις, συζητήθηκαν oι τρόποι δράσης του δικτύου, ώστε οι καταναλωτικές αυτές συνήθειες να αποτελέσουν μια ακόμα ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη και κερδοφορία.

Το δίκτυο Pharma PLUS αριθμεί 91 μέλη. Οι πωλήσεις παραφαρμακευτικών προϊόντων των μελών για το πρώτο 6μηνο 2011 κατέγραψαν αύξηση κατά 3,2% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v