Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Tellas: Τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών

Τη νέα υπηρεσία λειτουργίας ειδικού τμήματος για την εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών, γνωστοποίησε η Tellas, η οποία παρέχεται χωρίς χρέωση και αφορά στους εταιρικούς πελάτες της, που έχουν επιλέξει υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας ή Internet για μεγάλες επιχειρήσεις.

Tellas: Τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών
Τη νέα υπηρεσία λειτουργίας ειδικού τμήματος για την εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών, γνωστοποίησε η Tellas, η οποία παρέχεται χωρίς χρέωση και αφορά στους εταιρικούς πελάτες της, που έχουν επιλέξει υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας ή Internet για μεγάλες επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Tellas, η επικοινωνία των εταιρικών πελατών γίνεται μέσω του αριθμού 800 500 0500 από σταθερό τηλέφωνο (χωρίς χρέωση), ενώ η λειτουργία του τμήματος εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών είναι σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Όπως τόνισε ο κ. Ε. Παπαζιάνης, Διευθυντής Marketing & Ρυθμιστικών Θεμάτων της εταιρίας, ”Η νέα αυτή υπηρεσία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής της Tellas για ενίσχυση των υπηρεσιών προς τους εταιρικούς πελάτες”.

Επιπλέον, επισήμανε, πως ”στόχος της ανάπτυξης του ειδικού Τμήματος Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών της Tellas είναι η ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών σε εταιρίες με αυξημένες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες. Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτή η υπηρεσία προστιθέμενης αξίας αποτελεί μια απάντηση στις ανάγκες των επιχειρήσεων, που απαιτούν εξειδικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v