Επιμένει στη λιανική η Κλουκίνας-Λάππας

Στην ενδυνάμωση της παρουσίας του στη λιανική στοχεύει ο όμιλος Κλουκίνα - Λάππα, σε μια προσπάθεια να υποκαταστήσει τον χαμένο κύκλο εργασιών από τον τομέα των κατασκευαστικών έργων. Αναζητά επώνυμα λιανικά concepts.

Επιμένει στη λιανική η Κλουκίνας-Λάππας
Υποκατάσταση του «χαμένου» κύκλου εργασιών από τον τομέα των κατασκευαστικών έργων με επέκταση στη λιανική προγραμματίζει ο όμιλος Κλουκίνα - Λάππα, ο οποίος, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στη λιανεμπορική αγορά, εμφανίζει αντοχές.

Στον μελλοντικό σχεδιασμό της εταιρίας περιλαμβάνεται η ενδυνάμωση της παρουσίας στη λιανική, καθώς ο κατασκευαστικός κλάδος φθίνει (στο α΄ τρίμηνο αντιπροσώπευε μόλις το 15% των συνολικών εσόδων του ομίλου), και γι' αυτόν τον λόγο αναζητά επώνυμα λιανικά concepts για αντιπροσώπευση σε Ελλάδα και ΝΑ. Ευρώπη.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας, ήδη έχουν εντοπιστεί φίρμες στον χώρο του παιδικού ρούχου και έχουν ξεκινήσει επαφές για την ολοκλήρωση συμφωνιών, οι οποίες ωστόσο αναστέλλονται ως προς τον χρόνο υλοποίησής τους, δεδομένης της αβεβαιότητας που επικρατεί στην εγχώρια αγορά.

Παρά τη σημαντική κάμψη πωλήσεων στο α΄ τρίμηνο του 2011 στα 7,950 εκατ. ευρώ από 10,664 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, το δίκτυο καταστημάτων Mothercare και ELC εμφανίζει ανάκαμψη πωλήσεων στο β΄ τρίμηνο του έτους, μειώνοντας τις απώλειες τζίρου στο -5%.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας, στο α΄ τρίμηνο, εκτός από την εποχιακή επίδραση λόγω Πάσχα, σημαντική συμβολή στη μείωση των πωλήσεων του λιανεμπορικού δικτύου είχε και η διακοπή της συνεργασίας με το βορειοελλαδικό δίκτυο παιδικών καταστημάτων Κου-Κου. Στο β΄ τρίμηνο, μάλιστα, καταστήματα που ελέγχονται από την εταιρία και βρίσκονται σε περιοχές όπου πριν η κατανάλωση μοιραζόταν με τα Κου-Κου υπεραποδίδουν με αύξηση πωλήσεων κατά 20%.

Θετικά επίσης κινείται και η δραστηριότητα της αλυσίδας Mothercare στη ΝΑ. Ευρώπη, με πωλήσεις που το 2010 αντικατόπτριζαν το 15,6% του κύκλου εργασιών της εταιρίας. Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, στις περισσότερες αγορές (Ρουμανία, Βουλγαρία, Σκόπια, Σερβία, Σλοβενία, Αλβανία) η αλυσίδα έχει θετικές επιδόσεις, ενώ μέσα στο 2011 θα δημιουργηθούν δύο νέα καταστήματα σε Βελιγράδι και Τίρανα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v