Τιμητική διάκριση για την Q-Telecom

Με το βραβείο ”Δίκτυο με το καλύτερο Customer Care” στην κατηγορία δίκτυα των Mobile & Telecom Awards τιμήθηκε χθες η Q-Telecom, στο 6ο Ε\eτήσιο συνέδριο Info-Com, που διοργανώνει η εταιρία Smart Press και το περιοδικό ”Κινητή Τηλεφωνία & Τηλεπικοινωνίες”.

Τιμητική διάκριση για την Q-Telecom
Με το βραβείο ”Δίκτυο με το καλύτερο Customer Care” στην κατηγορία δίκτυα των Mobile & Telecom Awards τιμήθηκε χθες η Q-Telecom, στο 6ο Ετήσιο συνέδριο Info-Com, που διοργανώνει η εταιρία Smart Press και το περιοδικό ”Κινητή Τηλεφωνία & Τηλεπικοινωνίες”.

Το βραβείο απένειμε ο κ. Rob Conway, CEO του GSM Association, στον κ. Κώστα Πριγκιπάκη, επικεφαλή της Q-Telecom.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, που λειτουργεί καθημερινά σε 24ώρη βάση (24x365), αποτελεί το νευραλγικό τμήμα της Q-Telecom, από την έναρξη της εμπορικής διάθεσης των προϊόντων της.

Επίσης, εξυπηρετεί το σύνολο των πελατών της εταιρίας – ιδιώτες, αλλά και μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που διαθέτουν αυξημένες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες.

Οι συνδρομητές απευθύνονται σε αυτό για πληροφορίες υπηρεσιών τηλεφωνίας, καθώς και για πληροφορίες διασκέδασης και ενημέρωσης.

Όπως δήλωσε ο κ. Κώστας Πριγκιπάκης ”Η ανταπόκριση του κοινού μας δίνει ιδιαίτερη χαρά και αποδεικνύει πως η φιλοσοφία μας για παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών με φιλικές, απλές διαδικασίες σε προσιτές τιμές, ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας. Η αμεσότητα και η ειλικρίνεια των ανθρώπων μας συμβάλλουν καθημερινά στην επίτευξη των στόχων μας”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v