Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πλήγμα σε τζίρο και κέρδη και για το γκρουπ Zara

Κάμψη πωλήσεων σε ποσοστά μικρότερα από τον μέσο όρο της αγοράς, αλλά σημαντική μείωση της καθαρής κερδοφορίας εμφάνισε για το 2010 ο όμιλος Inditex στην ελληνική αγορά.

Πλήγμα σε τζίρο και κέρδη και για το γκρουπ Zara
Κάμψη πωλήσεων σε ποσοστά μικρότερα από τον μέσο όρο της αγοράς, αλλά σημαντική μείωση της καθαρής κερδοφορίας εμφάνισε για το 2010 ο όμιλος Inditex στην ελληνική αγορά, ο οποίος κατέχει ηγετικό μερίδιο, λειτουργώντας 8 αλυσίδες ένδυσης.

Ειδικότερα, το δίκτυο Zara, το οποίο αριθμούσε 54 καταστήματα στο τέλος του 2010, παρουσίασε μείωση πωλήσεων κατά 10%, στα 205,5 εκατ. ευρώ από 228,3 εκατ. ευρώ το 2009, ενώ η καθαρή κερδοφορία της αλυσίδας διαμορφώθηκε στο 1,527 εκατ. ευρώ από 12,382 εκατ. ευρώ το 2009, παρουσιάζοντας κάμψη της τάξης του 88%.

Η αλυσίδα Bershka, με 27 καταστήματα, παρουσίασε κάμψη τζίρου κατά 13%, στα 63,8 εκατ. ευρώ από 73,391 εκατ. ευρώ το 2009 ενώ η κερδοφορία της συρρικνώθηκε σε ποσοστό 83%, στο 1,222 εκατ. ευρώ από 7,178 εκατ. ευρώ το 2009.

Η αλυσίδα Pull & Bear εμφάνισε σχεδόν σταθερές πωλήσεις ύψους 38,171 εκατ. ευρώ από 38,381 εκατ. ευρώ το 2009, αλλά σημαντική υποχώρηση στην κερδοφορία κατά 43%, στις 863 χιλ. ευρώ από κέρδη 1,650 εκατ. ευρώ το 2009.

Η Massimo Dutti, με 13 σημεία πώλησης, στα τέλη του 2010 εμφάνισε κάμψη πωλήσεων σε ποσοστό 8%, στα 22,4 εκατ. ευρώ από 24,2 εκατ. ευρώ, αλλά σημείωσε κερδοφορία 106 χιλ. ευρώ από ζημίες 12 χιλ. ευρώ το 2009.

Η αλυσίδα Oysho, με είδη έσω ένδυσης και εσωρούχων, με 18 καταστήματα, παρουσίασε κάμψη πωλήσεων κατά 6%, στα 18,168 εκατ. ευρώ από 19,166 εκατ. ευρώ, ενώ η κερδοφορία της συρρικνώθηκε σε ποσοστό 65%, στις 780 χιλ. ευρώ από 2,236 εκατ. το 2009.

Η αλυσίδα Stradivarius, με 16 καταστήματα πανελλαδικά, εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 16%, στα 29,5 εκατ. ευρώ από 25,5 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2009, αλλά υπερτριπλάσιες ζημίες, που διαμορφώθηκαν στο 1,318 εκατ. ευρώ από 350 χιλ. ευρώ το 2009.

Η αλυσίδα δερμάτινων ειδών Uterque, με 5 σημεία πώλησης στην Ελλάδα, εμφάνισε πτώση στον τζίρο κατά 11%, στα 3,891 εκατ. ευρώ από 4,375 εκατ. ευρώ το 2009, ενώ οι ζημίες της αυξήθηκαν ελαφρώς στο 1,095 εκατ. ευρώ από 1,020 εκατ. το 2009.

Τέλος, η αλυσίδα Zara Home, με 9 σημεία πώλησης, είχε μείωση τόσο στις πωλήσεις, σε ποσοστό 2%, στα 13,5 εκατ. ευρώ από 13,7 εκατ. ευρώ το 2009, όσο και στην κερδοφορία, κατά 18%, στο 1,375 εκατ. ευρώ από 1,696 εκατ. το 2009.

Συνολικά ο όμιλος στο τέλος του 2010 έλεγχε 165 σημεία πώλησης πανελλαδικά έναντι περίπου 150 καταστημάτων στα τέλη του 2009.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v