ΟΛΠ: Εργο αναβάθμισης υπηρεσιών κρουαζιέρας

Την ανάπτυξη Συστήματος Ποιότητας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2008 στις Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν στο λιμάνι του ΟΛΠ υπέγραψαν ο ΟΛΠ Α.Ε. και η «Αρίστη Συμβουλευτική Α.Ε.».

Την ανάπτυξη και εφαρμογή Συστήματος Ποιότητας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2008 στις Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν στο λιμάνι του ΟΛΠ Α.Ε. υπέγραψαν ο ΟΛΠ Α.Ε. και η «Αρίστη Συμβουλευτική Α.Ε.», μετά από την υπογραφή της Απόφασης της Επιτροπής διενέργειας και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων του διεξαχθέντος διαγωνισμού.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το έργο αυτό θα παραδοθεί σε 5 μήνες και αποτελεί ένα από τα έργα, τα οποία εκτελεί ο ΟΛΠ Α.Ε. για την αναβάθμιση των υπηρεσιών κρουαζιέρας.

Σημειώνεται ότι ολοκληρώθηκαν ήδη οι λειτουργικές βελτιώσεις του Σταθμού Επιβατών Κρουαζιέρας Α, στον οποίο δημιουργήθηκαν νέοι χώροι, νέοι ταινιόδρομοι και πρόσθετοι σταθμοί ελέγχου με ηλεκτρονικές πύλες, ενώ το Δ.Σ. ήδη ενέκρινε την ενοικίαση 6 νέων υπερσύγχρονων λεωφορείων χαμηλού δαπέδου για τη μεταφορά των επιβατών από τους Σταθμούς Επιβατών στα πλοία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v