Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

cosmoONE: Ολοκλήρωση έργου για ΟΤΕ

Την ανάπτυξη ηλεκτρονικού συστήματος υποστήριξης πωλήσεων για λογαριασμό της Διεύθυνσης Επιχειρησιακών Συστημάτων (ΔΕΣ) του ΟΤΕ, το οποίο λειτουργεί από τις αρχές Ιουνίου 2004, ολοκλήρωσε η εταιρία cosmoONE.

cosmoONE: Ολοκλήρωση έργου για ΟΤΕ
Την ανάπτυξη ηλεκτρονικού συστήματος υποστήριξης πωλήσεων για λογαριασμό της Διεύθυνσης Επιχειρησιακών Συστημάτων (ΔΕΣ) του ΟΤΕ, το οποίο λειτουργεί από τις αρχές Ιουνίου 2004, ολοκλήρωσε η εταιρία cosmoONE.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, σκοπός του έργου είναι η βελτίωση του χρόνου που μεσολαβεί από τη στιγμή που η επιχείρηση-πελάτης του Oργανισμού αποδέχεται την προσφορά εγκατάστασης τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΣ, μέχρι την παραλαβή της παραγγελίας από τον προμηθευτικό οίκο.

Μέσω του έργου, διευκολύνεται η διαδικασία παρακολούθησης των αλλαγών τιμοκαταλόγου από τους προμηθευτές και γενικότερα η τυποποίηση των τιμοκαταλόγων και των διαδικασιών ανανέωσής τους. Τέλος, παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της κατάστασης της παραγγελίας από το τμήμα πωλήσεων ανά πάσα στιγμή.

Μέσω του Συστήματος και της βελτίωσης των διαδικασιών, περιορίστηκαν τα άμεσα και έμμεσα έξοδα του ΟΤΕ. Η σωστή διαχείριση των προμηθειών του Οργανισμού έχει συντελέσει στη μείωση των αποθεμάτων, με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση άσκοπων δαπανών.

Ακόμα, η ΔΕΣ σε συνεργασία με την cosmoONE απλοποίησαν την διαδικασία έγκρισης παραγγελιοδοσίας, με αποτέλεσμα να εξασφαλιστεί ο βέλτιστος χρόνος παράδοσης των υλικών. Τέλος, η online παρακολούθηση των παραγγελιών είχε ως συνέπεια την αύξηση του ποσοστού ικανοποίησης των επιχειρήσεων-πελατών της Διεύθυνσης.

Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Επιχειρησιακών Συστημάτων ο μέσος χρόνος παραγγελιοδοσίας (από τον πωλητή μέχρι τον προμηθευτή) μειώθηκε από 15 ημέρες σε μόλις μία, ενώ, μέσα στους 3 πρώτους μήνες λειτουργίας του συστήματος διακινήθηκε μεγάλος αριθμός παραγγελιών σημαντικής αξίας με πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v