Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Sprider: Πωλήσεις -20% στο α΄ τρίμηνο

Οι αρνητικές συνθήκες κατανάλωσης στην εγχώρια αγορά, οι κακές επιδόσεις των θυγατρικών στο εξωτερικό αλλά και η φετινή συγκυρία εορτασμού του Πάσχα επηρέασαν πολύ το α΄ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης του ομίλου Sprider.

Sprider: Πωλήσεις -20% στο α΄ τρίμηνο
Οι αρνητικές συνθήκες κατανάλωσης στην εγχώρια αγορά, οι κακές επιδόσεις των θυγατρικών στο εξωτερικό αλλά και η φετινή συγκυρία του εορτασμού του Πάσχα στα τέλη Απριλίου επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό το α΄ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης του ομίλου Sprider, οι πωλήσεις του οποίου εκτιμάται ότι μειώθηκαν κατά 20%.

Ειδικότερα, στην εγχώρια αγορά ο όμιλος αναμένει μερική αναπλήρωση από τις πωλήσεις του Απριλίου, οι οποίες λόγω του Πάσχα υπολογίζεται ότι θα είναι ελαφρώς αυξημένες, χωρίς ωστόσο προσδοκίες για ουσιαστική ανάκαμψη ή ισοφάριση του περυσινού α΄ τετραμήνου, δεδομένου πως στο τρέχον διάστημα η κατανάλωση για είδη ένδυσης έχει περιοριστεί σημαντικά.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τη λιανική ένδυση, υπήρξε μείωση του τζίρου της τάξεως του 27%.

Αντίστοιχη εικόνα, ωστόσο, εμφανίζουν και τα καταστήματα των θυγατρικών στη Ρουμανία και στη Βουλγαρία, όπου ο όμιλος διατηρεί θυγατρικές. Επίσης, έχει ήδη αποχωρήσει από την Πολωνία και τη Σερβία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από το β΄ εξάμηνο του 2010 άρχισε να μειώνει την απόδοσή του και στο εξωτερικό, ενώ στο α΄ τρίμηνο του 2011 εμφανίζει πτώση πωλήσεων επίσης της τάξεως του 20%.

Σημειώνεται ότι η διοίκηση της Sprider, εκτιμώντας ότι η κατάσταση δεν αναμένεται να αναστραφεί σημαντικά μεσοπρόθεσμα, και προτιθέμενη να προχωρήσει σε περαιτέρω εξορθολογισμό του δικτύου της στις χώρες του εξωτερικού όπου δραστηριοποιείται κατά τη χρήση 2011, αποφάσισε στα τέλη του 2010 την απομείωση των συμμετοχών στις θυγατρικές εταιρίες κατά 16.260 ευρώ, ποσό με το οποίο επιβαρύνθηκαν τα αποτελέσματα χρήσης της μητρικής.

Οι κινήσεις εξορθολογισμού του δικτύου, ωστόσο, αναμένεται να γίνουν και στην Ελλάδα, σε συνέχεια της περυσινής προσπάθειας όπου δημιουργήθηκαν συνολικά 12 νέα σημεία, έχοντας ωστόσο διακόψει τη λειτουργία τους 7 παλαιά σημεία πώλησης.

Πέρα από τον περιορισμό της έκθεσης στο εξωτερικό και την αναδιάρθρωση του εγχώριου δικτύου, η εταιρία θέτει ως προτεραιότητα τόσο τη διαφύλαξη της ρευστότητάς της όσο και την αύξηση του μεριδίου της σε μια πτωτική αγορά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v