Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κορρές:Την 1η/6 η επίσημη πρεμιέρα με J&J

Ξεκινά την 1η/6 το επίσημο λανσάρισμα και η διανομή των προιόντων Κορρές στις ΗΠΑ υπό την αποκλειστική ευθύνη του ομίλου J&J, ενεργοποιώντας έτσι τη συμφωνία των δύο πλευρών που είχε συναφθεί το Σεπτέμβριο του 2009.

Κορρές:Την 1η/6 η επίσημη πρεμιέρα με J&J
Ξεκινά την 1η Ιουνίου το επίσημο λανσάρισμα και η διανομή των προιόντων Κορρές στις ΗΠΑ υπό την αποκλειστική ευθύνη του ομίλου Johnson&Johnson, ενεργοποιώντας έτσι τη συμφωνία των δύο πλευρών που είχε συναφθεί το Σεπτέμβριο του 2009.

Ειδικότερα, J&J εκτός από την προώθηση σε ΗΠΑ και Καναδά, αναλαμβάνει και να παρασκευάζει τον κύριο όγκο των προιόντων της ελληνικής φίρμας σε δικές της εγκαταστάσεις (το 80%), ενώ το υπόλοιπο 20% θα συνεχίσει σε πρώτη φάση να εξάγεται από την Ελλάδα.

Σημειώνεται ότι μέχρι τώρα η διείσδυση της ελληνικής εταιρείας στην αμερικανική αγορά γινόταν μέσω της θυγατρικής της Korres Natural Products USA, Inc., που είχε συσταθεί στη Νέα Υόρκη το 2004.

Το υπάρχον δίκτυο των 400 περίπου σημείων πώλησης σε αλυσίδες όπως η Wholefoods και η Sephora και το ομώνυμο κατάστημα Κορρές στο Σόχο της Νέας Υόρκης συνεχίζει να υφίσταται.

Σημειώνεται ότι οι δύο πλευρές δεν έχουν ανακοινώσει οικονομικούς στόχους για την ενεργοποίηση της συνεργασίας τους ωστόσο ο όμιλος Κορρέ βάσει της συμφωνίας θα εισπράξει συγκεκριμένο ποσό loyalties.

Ειδικότερα, η οικονομική συμφωνία περιλαμβάνει μια αρχική αμοιβή, ύψους 7,25 εκατ. δολαρίων, και ένα συνεχές πρόγραμμα απόδοσης δικαιωμάτων (royalties) επί των πωλήσεων των προϊόντων Κορρές στη Βόρεια Αμερική από το 2011 έως και το 2019.

Σε ό,τι αφορά τα δικαιώματα (royalties), τα οποία θα αποδίδονται στην Κορρές από το 2011 έως και το 2019, το συμφωνημένο ελάχιστο ύψος αυτών για την περίοδο 2011 έως και 2014 θα ανέλθει στα 10,25 εκατ. δολάρια.

Η πορεία της παραπάνω συνεργασίας αναμένεται να κρίνει και την επέκταση της στην περιοχή της Λατινικής Αμερικής, καθώς οι δύο πλευρές έχουν ήδη συνάψει ανάλογη συμφωνία που αφορά στην συγκεκριμένη περιοχή.

Πέραν των παραπάνω, ο όμιλος αναμένεται σύντομα να λανσάρει στην εσωτερική αγορά μια νέα σειρά βιταμινούχων προιόντων, εισερχόμενος πλέον και στο διατροφικό τμήμα της αγοράς φαρμακείου.

Όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, σύμφωνα με πληροφορίες, στο τετράμηνο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις παρουσιάζουν σταθερότητα στην εσωτερική αγορά, παρά τις πολυήμερες απεργιακές κινητοποιήσεις των φαρμακοποιών κατά τους πρώτους μήνες του έτους, αλλά και της σημαντικής πτώσης της ζήτησης στην ευρύτερη αγορά καλλυντικών, η οποία υπολογίζεται από 5%-10% ανάλογα με την κατηγορία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v