Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στα δικαστήρια τα ΕΛΠΕ κατά της απεργίας

Αύριο, Πέμπτη, σύμφωνα με πληροφορίες, καταθέτει έφεση κατά της απόφασης που νομιμοποιεί τη 10ήμερη απεργία των εργαζομένων, η διοίκηση των ΕΛΠΕ.

  • του Μιχάλη Καϊταντζίδη
Στα δικαστήρια τα ΕΛΠΕ κατά της απεργίας
Έφεση κατά της απόφασης του Πρωτοδικείου, η οποία κρίνει νόμιμη τη 10ήμερη απεργία του σωματείου των ΕΛΠΕ, καταθέτει αύριο Πέμπτη η διοίκηση του ομίλου. Μέχρι στιγμής, η απεργιακή κινητοποίηση, η οποία περιορίζεται στις παραγωγικές μονάδες, δεν έχει επιπτώσεις στην αγορά, καθώς αυτή τροφοδοτείται από τα αποθέματα πρατηρίων και εταιριών, όπως και από το διυλιστήριο της Μότορ Όιλ.

Σε δηλώσεις τους οι επικεφαλής του ομίλου, στο περιθώριο παρουσίασης νέου προϊόντος της ΕΚΟ, επισήμαναν ότι η νέα συλλογική σύμβαση που προτείνουν στοχεύει στην αύξηση της παραγωγικότητας και όχι στη μείωση των μισθών. Κάλεσαν δε τους εργαζομένους να κατανοήσουν το μέγεθος της κρίσης και να προσέλθουν στη διαπραγμάτευση.

Μάλιστα, ο πρόεδρος των ΕΛΠΕ, κ. Γιαννίτσης, εκτίμησε ότι οι δύο πλευρές θα καταλήξουν σε συμφωνία εάν προχωρήσει η διαπραγμάτευση μετά το τέλος της απεργίας, καθώς όπως είπε "δεν συμφέρει κανέναν η σημερινή κατάσταση".

Σημειώνεται ότι μεταξύ των προτάσεων της διοίκησης περιλαμβάνονται 40ωρη αντί της 38ωρης εβδομαδιαίας εργασίας και σύνδεση των επιδομάτων με την παραγωγικότητα. Η απεργία του σωματείου έχει ως αίτημα τη στελέχωση των νέων μονάδων των διυλιστηρίων της Θεσσαλονίκης και της Ελευσίνας με επιπλέον προσωπικό, χωρίς να γίνεται αναφορά στη συλλογική σύμβαση.

Σχετικά με την πορεία της αγοράς πετρελαιοειδών, τα στοιχεία του τριμήνου δείχνουν πτώση έως και 20%. Όπως τόνισε στέλεχος της επιχείρησης, η πτωτική τάση αναμένεται να συνεχιστεί και για το επόμενο διάστημα. Μάλιστα, το κύριο βάρος για την εικόνα της αγοράς επιρρίπτεται στην υπερβολική αύξηση της φορολογίας και όχι στην οικονομική κρίση.

Διατυπώνονται δε ερωτήματα για το κατά πόσον η αύξηση των φόρων αντισταθμίζει την πτώση των εσόδων του Δημοσίου, λόγω της μειωμένης κατανάλωσης.

Η ΕΚΟ

Τη νέα βενζίνη 95ΕΚΟΝΟΜΥ παρουσίασε σήμερα η διοίκηση της εταιρίας σε ειδική εκδήλωση με τη συμμετοχή εκπροσώπων του κλάδου και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Πρόκειται για ένα νέο καύσιμο, που δημιούργησε η ΕΚΟ σε συνεργασία με τη γερμανική BASF, το οποίο περιέχει βελτιωμένη σύνθεση με πρόσθετα και ρυθμιστές τριβής τελευταίας τεχνολογίας. Σύμφωνα με την εταιρία, με τη χρήση της 95ΕΚΟΝΟΜΥ, η κατανάλωση μειώνεται έως και 1 λίτρο σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ, που αντιστοιχεί σε περίπου 300 επιπλέον χιλιόμετρα τον χρόνο με την ίδια ποσότητα καυσίμου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v