Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΕΛΠΕ: Ξεκίνησαν οι 10ήμερες απεργίες

Ποδαρικό με δύο επαναλαμβανόμενες 10ήμερες απεργίες κάνει στα ΕΛΠΕ ο Απρίλιος. Από την Κυριακή το σωματείο έχει μπει σε 10ήμερη απεργιακή κινητοποίηση για διατήρηση των κεκτημένων και υπογραφή ΣΣΕ. 

ΕΛΠΕ: Ξεκίνησαν οι 10ήμερες απεργίες
Ποδαρικό με δύο επαναλαμβανόμενες 10ήμερες απεργίες κάνει στα ΕΛΠΕ ο Απρίλιος. Από την Κυριακή το σωματείο της εταιρίας έχει μπει σε 10ήμερη απεργιακή κινητοποίηση, ενώ αναμένεται ενδεχομένως και τη Δευτέρα απόφαση του Πρωτοδικείου στο οποίο προσέφυγε την Παρασκευή η διοίκηση του ομίλου, ζητώντας να κριθεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική.

Σύμφωνα με το σωματείο, τα βασικά αιτήματα της απεργίας αφορούν στη στελέχωση των νέων μονάδων των διυλιστηρίων, στο συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και στο άμεσο μέλλον στην Ελευσίνα. Έτσι, θέτουν θέμα νέων προσλήψεων για τις μονάδες αυτές. Αντίθετα, η διοίκηση υποστηρίζει ότι η στελέχωση των νέων μονάδων επιδιώκεται να γίνει με βάση τους μέσους όρους που ισχύουν σε αντίστοιχα διυλιστήρια της Ε.Ε.

Κυρίως όμως η διοίκηση υποστηρίζει ότι η απεργιακή κινητοποίηση αποτελεί πίεση για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης με την οποία θα διατηρούνται τα κεκτημένα, όπως μόνιμο χρονοεπίδομα 3% τον χρόνο, επιπλέον της αύξησης της συλλογικής σύμβασης, εβδομάδα 38 ωρών, 17,8 μισθούς τον χρόνο και περίπου 100 συνολικά παροχές και κάθε είδους επιδόματα.

Συνοπτικά, η διοίκηση των ΕΛΠΕ έχει προτείνει αύξηση κατά 2 ώρες της εβδομαδιαίας εργασίας, καταβολή του χρονοεπιδόματος ανά πενταετία, προσαρμογή των αμοιβών για υπερωρίες και άδειες στα όσα προβλέπει η νομοθεσία κ.λπ.

Οι επιπτώσεις στην αγορά καυσίμων, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, δεν αναμένεται να εμφανιστούν σύντομα, καθώς πρατήρια και εταιρίες εμπορίας διαθέτουν αποθέματα, ενώ περίπου το 30% της αγοράς θα συνεχίσει να τροφοδοτείται κανονικά από το διυλιστήριο της Μότορ Όιλ.

Σε περίπτωση παράτασης της απεργίας, είναι πιθανόν να προκύψουν ελλείψεις κυρίως στη βόρεια Ελλάδα, η οποία τροφοδοτείται από το διυλιστήριο Θεσσαλονίκης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v