Olympic Air: Καταρτίζει τριετές πλάνο ανάπτυξης

Στην εδραίωση της θέσης της στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στοχεύει η Olympic Air, ανέφερε ο εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας κ. Ιωάννης Καρακαδάς.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Olympic Air: Καταρτίζει τριετές πλάνο ανάπτυξης
Στην εδραίωση της θέσης της στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στοχεύει η Olympic Air η οποία επιδιώκει να είναι μία εταιρεία που θα προσφέρει στους πελάτες της ένα εξαίρετο προϊόν σε καλή τιμή και όχι ένας αερομεταφορέας χαμηλού κόστους ανέφερε ο εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας κ. Ιωάννης Καρακαδάς στο πλαίσιο της συνέντευξης για την ανακοίνωση της συνεργασίας με τις Κυπριακές Αερογραμμές.

Η εν λόγω συνεργασία αποτελεί το πρώτο μόνο βήμα μιας σειράς αντίστοιχων ενεργειών στις οποίες αναμένεται να προχωρήσει το επόμενο διάστημα η Olympic Air. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση των συνεργασιών που έχει ήδη συνάψει με την Delta Airlines για την αγορά της Βόρειας Αμερικής και την Etihad για τις αγορές της Ασίας και της Αυστραλίας.

Η ενίσχυση των συνεργασιών ξεκινά με την Delta όπου από τον ερχόμενο Ιούνιο οι επιβάτες των δύο εταιρειών από τον ερχόμενο Ιούνιο θα μπορούν να συλλέγουν μίλια στις πτήσεις κοινού κωδικού. Διεύρυνση της συνεργασίας θα υπάρξει και στην περίπτωση των Κυπριακών Αερογραμμών.

Το πλέον πιθανό είναι ότι το επόμενο διάστημα η Olympic Air θα προχωρήσει στην σύναψη συνεργασιών για πτήσεις κοινού κωδικού που θα της επιτρέψουν να «επιστρέψει» στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης (Λονδίνο, Παρίσι κλπ) όπου η εταιρεία διέκοψε τα δρομολόγια της κρίνοντας ότι η οικονομική επιβάρυνση δεν ήταν ανάλογη των αποτελεσμάτων.

Ενδεικτικά η γραμμή του Λονδίνου «παρήγαγε» το 2010 ζημιές 15 εκατομμυρίων ευρώ καθιστώντας κάτι περισσότερο από ασύμφορη την διατήρησή της. Σύμφωνα με τον κ. Καρακαδά η μεγάλη χωρητικότητα που προσφέρουν πολλοί αερομεταφορείς σε πτήσεις από την Αγγλία προς διάφορες περιοχές της Ελλάδας δεν άφηνε περιθώρια στην ΟΑ να λειτουργήσει ανταγωνιστικά στην εν λόγω γραμμή.

«Κάναμε μια πρώτη ανασύνταξη και αποχωρήσαμε από αγορές στις οποίες δεν θα ήταν αποδοτική η παραμονή μας» επισήμανε ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΑ επισημαίνοντας παράλληλα ότι η εταιρεία την περίοδο αυτή συνεχίζει την ανασύνταξή της καταρτίζοντας τριετές στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης.

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία δεν προτίθεται να μειώσει το στόλο των αεροσκαφών της ενώ στα σχέδιά της δεν περιλαμβάνεται ούτε η πώληση της Olympic Handling.

Να σημειωθεί τέλος ότι ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΑ απέφυγε να εκτιμήσει πότε η εταιρεία θα περάσει σε λειτουργική κερδοφορία σημειώνοντας πάντως ότι αυτό σχετίζεται άμεσα με την γενικότερη οικονομική κατάσταση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v