ΟΛΘ: Αύξηση 37,16% στα καθαρά κέρδη το 2010

Αύξηση 37,16% παρουσίασαν τα κέρδη μετά από φόρους του ΟΛΘ στη χρήση του 2010, καθώς διαμορφώθηκαν σε 6.144.359 € έναντι των 4.479.652 € το 2009. Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 7,98%.

ΟΛΘ: Αύξηση 37,16% στα καθαρά κέρδη το 2010
Αύξηση 37,16% παρουσίασαν τα κέρδη μετά από φόρους του ΟΛΘ στη χρήση του 2010, καθώς διαμορφώθηκαν σε 6.144.359 € έναντι των 4.479.652 € το 2009.

Ειδικότερα, ιδιαίτερα σημαντική αύξηση εμφανίζουν επίσης τα μικτά κέρδη κατά 222% (11.557.575 € έναντι 3.591.188 € το 2009) και τα αποτελέσματα προ φόρων κατά 42,97% (9.288.755 έναντι 6.496.842 € το 2009), όπως και τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων της Εταιρείας στους 3 Λειτουργικούς Τομείς του Σ.ΕΜΠΟ, του Συμβατικού Λιμένα και της Εκμετάλλευσης Χώρων.

Ειδικότερα παρουσιάζεται: Aύξηση του κύκλου εργασιών κατά 7,98% (49.617.466 € έναντι 45.948.872 € της αντίστοιχης χρήσης του 2009) που οφείλεται κυρίως στην αύξηση της διακίνησης συμβατικών φορτίων (25,75 ξηρό φορτίο, 22,97% γενικό φορτίο) που είχε σαν αποτέλεσμα την περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων του Συμβατικού Λιμένα κατά 26,20% .

Αντίθετα οι πωλήσεις στο Σ.ΕΜΠΟ εμφανίζουν μείωση κατά 2,60% παρά την αύξηση στη διακίνηση teu's κατά 1,15%. Η αύξηση της διακίνησης των Ε/Κ οδήγησε μεν σε αύξηση των εσόδων της φορτ/σης με Γ/Γ κατά 1,57%, τα έσοδα όμως από λοιπές παροχές Σ.ΕΜΠΟ (παροχή υπηρεσιών σε ψυγεία containers, και αποθήκευση Ε/Κ ) παρουσίασαν μείωση αντίστοιχα της τάξεως του 35,50%, και του 14,75%. Η συνολική μείωση ανήλθε σε 844.202 €.

Mείωση των εξόδων συνολικά κατά 10,10% εκ των οποίων το 14,46% οφείλεται στη μείωση των αμοιβών & εξόδων του προσωπικού λόγω της εφαρμογής των Νόμων 3833 & 3845/2010.

Περαιτέρω ο φόρος εισοδήματος, παρά τη μείωση του φορολογικού συντελεστή κατά μία μονάδα από το 2009, είναι αυξημένος σημαντικά λόγω της αύξησης των κερδών αλλά και του εκτάκτου εξόδου των 598.090 € που αφορά έκτακτη εισφορά επί των κερδών της χρήσης του 2010 (ν.3845/2010).

Σημειώνεται ότι το 2010 η διοίκηση της εταιρίας, στα πλαίσια ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και ελκυστικότητας του λιμένα Θεσσαλονίκης μείωσε τα τιμολόγια τόσο για τη διακίνηση των in transit εμπορευματοκιβωτίων όσο και για τα τέλη επιβίβασης ή διέλευσης επιβατών κρουαζιέρας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v