Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Tellas: ”Μας κλέβει πελάτες ο ΟΤΕ”

Απώλειες της τάξεως των 296 εκατ. ευρώ σημειώνει η αγορά σταθερής τηλεφωνίας από την αρχή του χρόνου, εξαιτίας του προγράμματος επαναπόκτησης πελατών που έχει θέσει σε ισχύ ο ΟΤΕ. Στην αντεπίθεση περνάει η Tellas με καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Tellas: ”Μας κλέβει πελάτες ο ΟΤΕ”
του Σταμάτη Ζαχαρού

Απώλειες της τάξεως των 296 εκατ. ευρώ σημειώνει η αγορά σταθερής τηλεφωνίας από την αρχή του χρόνου, εξαιτίας του προγράμματος επαναπόκτησης πελατών που έχει θέσει σε ισχύ ο ΟΤΕ και που ακολουθούν και οι υπόλοιποι εναλλακτικοί φορείς.

Αυτό υποστηρίζει έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Tellas και πάνω στην οποία βασίστηκε η καταγγελία που υπέβαλε η εταιρία στην ΕΕΤΤ και στον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη.

Όπως είναι φυσικό, και σύμφωνα πάντα με την έρευνα, από το ποσό αυτό τη ”μερίδα του λέοντος” (226 εκατ. ευρώ) έχει δαπανήσει ο ΟΤΕ και έπονται άλλοι εναλλακτικοί φορείς που εφαρμόζουν την ίδια τακτική.

Σύμφωνα πάντα με την έρευνα, η Tellas χάνει κάθε μήνα 10.000 πελάτες που είχαν ενεργοποιήσει υπηρεσία προεπιλογής εξαιτίας του προγράμματος επαναπόκτησης πελατών.

Έγκυρες πηγές που πρόσκεινται στη διοίκηση της ΔΕΗ αναφέρουν πως η επόμενη κίνηση της εταιρίας θα είναι να προσεγγίσει το γραφείο του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, πιστεύοντας ότι έτσι μπορεί να δοθεί λύση στο θέμα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v