Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΑ: Στόχος η ηγετική παρουσία στη ΝΑ. Ευρώπη

Στόχος της Olympic Air η ηγετική παρουσία στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ανασύνταξη δικτύου με αύξηση δρομολογίων στη βαλκανική και στην ελληνική αγορά και αντίστοιχη μείωση των ευρωπαϊκών προορισμών.

ΟΑ: Στόχος η ηγετική παρουσία στη ΝΑ. Ευρώπη
Στόχος της Olympic Air είναι η ηγετική παρουσία στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ανασύνταξη δικτύου με αύξηση δρομολογίων στη βαλκανική και στην ελληνική αγορά και αντίστοιχη μείωση των ευρωπαϊκών προορισμών.


Το Δ.Σ. της Olympic Air, στην πρώτη συνεδρίαση υπό τη νέα του σύνθεση, αποφάσισε την αναμόρφωση της στρατηγικής της, στοχεύοντας να αναδειχθεί  η εταιρία ηγετική δύναμη στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, εκμεταλλευόμενη το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της υψηλής ποιότητας του προϊόντος της. 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού, με την οποία ανακόπηκαν τα σχέδια δημιουργίας ενός ενιαίου ελληνικού αερομεταφορέα με πανευρωπαϊκή εμβέλεια, καθώς και οι δυσχερείς συνθήκες και μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς υποχρεώνουν την εταιρία να επανεξετάσει το πρόγραμμα δρομολογίων της και να διαμορφώσει το πτητικό της έργο, ώστε να ανταποκρίνεται στον νέο στρατηγικό σχεδιασμό της.

Στο πλαίσιο αυτό στο πρόγραμμα πτήσεων εσωτερικού προστίθενται τα δρομολόγια Αθήνα - Κέρκυρα, Αθήνα - Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη - Χανιά, Θεσσαλονίκη - Μυτιλήνη και Θεσσαλονίκη - Ρόδος.

Παράλληλα, αναπροσαρμόζεται το διεθνές δίκτυο με τη διατήρηση ή και την επέκταση των πτήσεων προς Άμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Σόφια και Τίρανα, ενώ παράλληλα θα διακοπούν τα δρομολόγια προς Βιέννη, Βρυξέλλες, Λονδίνο και Παρίσι.

Συγχρόνως, διατηρούνται όλες οι υπάρχουσες συμφωνίες για πτήσεις κοινού κωδικού (code share) με την Delta όσον αφορά στα δρομολόγια προς τις ΗΠΑ και την Etihad προς την Αυστραλία και τη Νότιο Αφρική, ενώ αξιολογούνται και νέες συμφωνίες με σκοπό την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της εταιρίας.

Τέλος, η Olympic Air μαζί με την Aegean θα προσφύγουν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια κατά της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού, με την οποία δεν είχε εγκριθεί η συγχώνευσή τους.

Ο πρόεδρος της Olympic Air, κ. Γιάννης Καρακαδάς, έκανε την ακόλουθη δήλωση: "Ύστερα από 15 μήνες λειτουργίας της Olympic Air και με εμφανή πλέον σε όλους του Έλληνες πολίτες τα αποτελέσματα της προσπάθειάς μας να αναγεννηθεί ο ιστορικός και εθνικός αερομεταφορέας μας, χαράζουμε σήμερα μια νέα πορεία ανασύνταξης, προκειμένου να θωρακίσουμε τη βιωσιμότητα των αρχικών μας δεσμεύσεων. Η νέα στρατηγική μας συνυπολογίζει προφανώς τόσο την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού όσο και τη συνεχιζόμενη αναστάτωση στις αγορές. Ωστόσο, κεντρικός και αδιαπραγμάτευτος στόχος μας παραμένει η παροχή υψηλότατου επιπέδου υπηρεσιών στο επιβατικό μας κοινό, ενώ η ανασυγκρότηση του δικτύου μας θα μας επιτρέψει στο εξής την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που μας περιβάλλουν για τη διατήρηση του ηγετικού προφίλ της Olympic Air στην ευρύτερη περιοχή μας".

Olympic Air - Αναδιάρθρωση πτήσεων

Αναλυτικότερα, από τις 27.03.11 γίνεται προσθήκη των εξής νέων δρομολογίων:

• Αθήνα-Κέρκυρα
• Αθήνα-Αλεξανδρούπολη
Αθήνα-Βελιγράδι
• Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο
• Θεσσαλονίκη-Χανιά
• Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη
• Θεσσαλονίκη-Ρόδος

Επίσης, γίνεται διακοπή των δρομολογίων στους εξής προορισμούς:
• Βιέννη, Βρυξέλλες, Λονδίνο (από 27.03.11, οπότε θα τερματιστεί και η πτήση Θεσσαλονίκη – Λονδίνο), και
• Παρίσι (από 02.05.11)

Για όλα τα εκδοθέντα εισιτήρια από και προς τους προαναφερθέντες προορισμούς, προβλέπεται:
• Ολική επιστροφή χρημάτων, ή
• Αλλαγή/Επανέκδοση, χωρίς επιπλέον χρέωση, σε οποιονδήποτε αερομεταφορέα ΙΑΤΑ, σε απευθείας πτήσεις, στην ίδια διαδρομή και μέρα με αυτές του αρχικού εισιτηρίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v