Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Folli: Με ρυθμό 28% ”έτρεξαν” τα κέρδη του ομίλου

Αύξηση 28% σημείωσαν τα ενοποιημένα προ φόρων κέρδη μετά από δικαιώματα μειοψηφίας της Folli Follie για το α’ εξάμηνο του 2004, ενώ σε επίπεδο μητρικής η αύξηση κερδών έφθασε το 36%.

Folli: Με ρυθμό 28% ”έτρεξαν” τα κέρδη του ομίλου
Σημαντική αύξηση στα οικονομικά της μεγέθη παρουσιάζει η Folli Follie για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2004.

Συγκεκριμένα, σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2004 έως 30 Ιουνίου 2004 ανήλθε στα 90 εκατ. ευρώ, έναντι 70,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 28% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σε επίπεδο καθαρών κερδών προ φόρων μετά από δικαιώματα μειοψηφίας, τα κέρδη ανήλθαν στα 34,2 εκατ. ευρώ έναντι 26,7 εκατ. ευρώ κατά το 2003, σημειώνοντας αύξηση κατά 28%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 30,2 εκατ. ευρώ έναντι 23,9 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο του 2003, μέγεθος που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξεως του 26%.

Σε επίπεδο μητρικής εταιρίας για το πρώτο εξάμηνο του 2004, η Folli Follie ΑΒΕΕ παρουσίασε κύκλο εργασιών 18,3 εκατ. ευρώ έναντι 18,2 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2003, παρουσιάζοντας αύξηση 0,5%.

Τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν στα 12,5 εκατ. ευρώ έναντι 9,2 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2003, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 36%.

Αναλύοντας γεωγραφικά την κατανομή των πωλήσεων, η Ιαπωνία σημείωσε το 21%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 44%, η Ελλάδα το 8%, η υπόλοιπη Ευρώπη το 15%, και οι πωλήσεις στα Travel Retail (Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών) το 12%. Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 65% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 28% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 7%.

H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 20 χώρες, έχει πάνω από 250 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v