ΟΛΠ: Απομάκρυνση 7 πλοίων της G A Ferries

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Γιώργος Ανωμερίτης απέστειλε επιστολή προς το ΝΑΤ σχετικά με την απομάκρυνση και εκποίηση από το Κεντρικό Λιμάνι των εγκαταλειμμένων πλοίων της G A Ferries.

ΟΛΠ: Απομάκρυνση 7 πλοίων της G A Ferries
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Γιώργος Ανωμερίτης απέστειλε επιστολή προς το ΝΑΤ σχετικά με την απομάκρυνση και εκποίηση από το Κεντρικό Λιμάνι των εγκαταλειμμένων πλοίων της G A Ferries.
 
«Προς τον Πρόεδρο του ΝΑΤ κ. Αύγουστο Μαρούλη

Κύριε Πρόεδρε

Σχετικά με τα όσα αναφέρονται στην με αριθμ. Πρωτ. 155415/09.11.2010 επιστολή σας, θα ήθελα να θέσω υπόψη σας τα ακόλουθα:

1. Ο ΟΛΠ Α.Ε. ενεργώντας εντός των νομίμων αρμοδιοτήτων του , όπως αυτές περιγράφονται στις διατάξεις του Ν.2881/2001 και σύμφωνα με το σχετικό Πόρισμα της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του άρθρου 9 παρ.7 του νόμου αυτού, πρόκειται να απομακρύνει επτά χαρακτηρισμένα ως επικίνδυνα πλοία του ομίλου GA FERRIES εκτός λιμένος Πειραιά με την εκ του ανωτέρω Νόμου προβλεπόμενη διαδικασία εκποίησής τους.

2. Από τον πιο πάνω Νόμο δεν προβλέπεται οποιαδήποτε σύμπραξη τρίτου με τον Οργανισμό μας ως προς την εκπλήρωση της υποχρεώσεώς μας για την απομάκρυνση των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων από τον λιμένα του Πειραιά. Όπως και στην επιστολή σας αναφέρεται ειδικά στο άρθρο 2 παρ. 5 του Ν. 2881/2001 έχει προβλεφθεί ότι κατά την κατακύρωση ή διαγραφή του πλοίου στα νηολόγια δεν απαιτείται το πιστοποιητικό περί μη οφειλής στο ΝΑΤ. Ως εκ τούτου είμεθα βέβαιοι ότι τυγχάνουν καθόλα νόμιμες, οι διαδικασίες που έχουν δρομολογηθεί εκ μέρους του Οργανισμού μας ως προς τα πλοία του ομίλου GA FERRIES.

3. Επί της ουσίας, γνωρίζετε ότι τα πιο πάνω πλοία συνεχίζουν να παραμένουν εντός λιμένα Πειραιά χωρίς συντήρηση και πλήρωμα με αποτέλεσμα να έχει διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία του λιμένος. Η δε περαιτέρω επιδείνωση της κατάσταση τους δεν αποτρέπεται από την πλοιοκτήτρια εταιρεία. Όπως έχω δηλώσει “το πρόβλημα των ανενεργών εγκαταλειμμένων από τους ιδιοκτήτες τους πλοίων στο Λιμάνι του Πειραιά είναι πρωτίστως θέμα προστασίας του περιβάλλοντος και δευτερευόντως οικονομικό”.

4. Οι εταιρίες των πλοίων αυτών οφείλουν όχι μόνο στο ΝΑΤ, αλλά και σε τρίτους και φυσικά στον ΟΛΠ Α.Ε., ο οποίος υφίσταται καθημερινά και νέες ζημιές, αφού για τις θέσεις που καταλαμβάνουν ουδέν καταβάλουν στον Οργανισμό μας.

5. Με την προβλεπόμενη διαδικασία την οποία ακολουθούμε είναι βέβαιο ότι όχι μόνο θα απαλλαγεί ο Πειραιάς από τα σκάφη αυτά, τα οποία λειτουργικά και αισθητικά βλάπτουν το λιμάνι και την πόλη, αλλά θα δώσουν τη δυνατότητα ελλιμενισμού νέων σκαφών, τα οποία από την άνοιξη του 2011 έχουν ζητήσει να ελλιμενισθούν και τα οποία θα δώσουν έσοδα και νέες θέσεις εργασίας.

Αν τα πλοία αυτά δεν απομακρυνθούν το γρηγορότερο, τότε ο ΟΛΠ Α.Ε. δεν δύναται να εξυπηρετήσει τον ελλιμενισμό κανενός νέου σκάφους! Με δεδομένο ότι οι παλαιές οφειλές προς τα μέλη των πληρωμάτων των πλοίων αυτών έχουν εξοφληθεί με πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση, η ικανοποίηση των λοιπών πιστωτών και του ΝΑΤ θα προέλθει από το αναμενόμενο τίμημα της εκποίησης, το οποίο φυσικά ο ΟΛΠ Α.Ε. θα καταθέσει άμεσα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και όχι φυσικά στο δικό του Ταμείο.

Η διαδικασία που υλοποιείται είναι η μόνη νόμιμη, από δε το τίμημα της εκποίησης είναι δυνατόν να καλυφθούν εν μέρει και οι δικές σας απαιτήσεις. Αν υπάρχει άλλη νομική οδός, η οποία να απομακρύνει από το λιμάνι τα επικίνδυνα και επιβλαβή πλοία και να μπορεί να εξασφαλίσει τα αναφερόμενα στην επιστολή σας έσοδα, θα παρακαλούσαμε να μας υποδειχθεί.

Γιώργος Ανωμερίτης

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v