Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

APIVITA: Άνοιγμα σε Ρωσία και Ιαπωνία

Νέα απόπειρα διείσδυσης στις απαιτητικές αγορές της Ασίας επιχειρεί η Apivita. Έπειτα από μια προσπάθεια τοποθέτησης των προϊόντων της στην Κορέα και σε όμορες αγορές, η εταιρεία επιχειρεί το άνοιγμα στην Ιαπωνία.

APIVITA: Άνοιγμα σε Ρωσία και Ιαπωνία
Νέα απόπειρα διείσδυσης στις απαιτητικές αγορές της Ασίας επιχειρεί η εταιρεία φυσικών καλλυντικών Apivita.

Έπειτα από μια σημαντική προσπάθεια τοποθέτησης των προϊόντων της στην Κορέα και σε όμορες αγορές, η εταιρεία επιχειρεί το άνοιγμα στην Ιαπωνία, διαλέγοντας καταστήματα προβολής στα οποία θα ενταχθούν τα καλλυντικά Apivita, ενώ σχεδιάζεται και η παρουσίασή τους σε μονοθεματικό κεντρικό κατάστημα.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρείας, κ. Ν. Κουτσιανά, τα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά και αφήνουν περιθώρια για αξιόλογη διείσδυση.

Πέραν της Ιαπωνίας, η Apivita σε συνεργασία με τοπικό αντιπρόσωπο ξεκινά στα τέλη του 2010 το άνοιγμα στη Ρωσία, όπου τα προϊόντα θα τοποθετηθούν σε κεντρικά καταστήματα εντός πολυτελών malls, ενώ εξετάζεται και η διείσδυση στα φαρμακεία. Από τις παραπάνω κινήσεις η εταιρεία θα έχει ξεκάθαρα στοιχεία το 2011, καθώς οι τελευταίοι μήνες του 2010 θα αποτελέσουν αναγνωριστική περίοδο για τις παρούσες επεκτάσεις.

Εκτός των νέων προοπτικών, η Apivita συνεχίζει να υποστηρίζει την ανάπτυξή της στο εξωτερικό στις περίπου 20 υφιστάμενες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται και όπου κατευθύνεται το 15% περίπου του κύκλου εργασιών της.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτσιανά, η Ισπανία είναι μία από τις πιο επιτυχημένες εξαγωγικές προσπάθειες της εταιρείας, καθώς ήδη εκεί έχει δημιουργηθεί παρουσία σε 400 φαρμακεία, ενώ οι τζίροι αυξάνονται σταθερά κάθε χρόνο.
 
Η Apivita δίνει έμφαση στην επένδυση στη συγκεκριμένη χώρα, όπου στόχο έχει σε λίγα χρόνια να διπλασιάσει το μέγεθος της τοπικής θυγατρικής την οποία έχει συστήσει ήδη από το 2007. Παράλληλα, η εταιρεία αναδιοργανώνει την παρουσία της στις ΗΠΑ, όπου η διείσδυση χαρακτηρίζεται δύσκολη υπόθεση.

Στην εγχώρια αγορά η Apivita επιδιώκει την είσοδό της σε επιλεγμένα καταστήματα Hondos, με στόχο εντός της τρέχουσας χρονιάς τα προϊόντα της να πωλούνται συνολικά σε 10 καταστήματα από τρία μέχρι σήμερα. Τα φαρμακεία παραμένουν το κύριο κανάλι διανομής των προϊόντων Apivita στα οποία καταγράφεται το 90% του ετήσιου τζίρου της. Σήμερα έχει απευθείας παρουσία σε 4.000 φαρμακεία, ενώ μέσω συνεταιρισμών και φαρμακευτικών αποθηκών έχει παρουσία σε ακόμη 3.000 φαρμακεία.

Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά σε επενδύσεις παραγωγικού χαρακτήρα, καθώς έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να ολοκληρώσει το βιοκλιματικό εργοστάσιό της με έδρα το Μαρκόπουλο Αττικής, επένδυση 11 εκατ. ευρώ.

Eπιπλέον, σε συνεργασία με συνεταιρισμούς γεωπόνων, αγροτών και μελισσοτρόφων, προχώρησε στη δημιουργία της εταιρείας Αpivita Pharm, με στόχο την ανάπτυξη της μελισσοκομίας και την καλλιέργεια βιολογικών αρωματικών φυτών. Το μετοχικό κεφάλαιο της Αpivita Pharm ανέρχεται στα 60.000 ευρώ και το μερίδιο της Apivita διαμορφώνεται στο 25%.

Σημειώνεται ότι το 2009 οι πωλήσεις της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 24% στα 27,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη ανήλθαν σε 2,5 εκατ. ευρώ από 806 χιλ. ευρώ το 2008, με τα EBITDA γύρω στα 5 εκατ. ευρώ από 3,6 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Για το 2010 η Apivita εκτιμά ότι θα μπορούσε να παρουσιάσει αντίστοιχη αύξηση πωλήσεων πριμοδοτούμενη κυρίως από την απόδοση των ξένων αγορών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v