Εργα εκσυχρονισμού στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη

Με τους εκπροσώπους των Εργοδοτών και των Σωματείων της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος, συναντήθηκε ο Πρόεδρος του ΟΛΠ. Η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη θα εκσυγχρονιστεί με νέα κτίρια, δίκτυα και επενδύσεις υποδομών.

Εργα εκσυχρονισμού στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη
Με τους εκπροσώπους των Εργοδοτικών Επιχειρήσεων Ναυπήγησης και Επισκευής Πλοίων και των Σωματείων της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος, συναντήθηκε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. 

Ο Ο.Λ.Π. αποφάσισε να εκσυγχρονίσει πλήρως τη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη στο Πέραμα, με νέα κτίρια, δίκτυα και επενδύσεις υποδομών. Τα έργα αυτά θα συμπεριληφθούν στο νέο επενδυτικό του πρόγραμμα, το οποίο θα καταρτισθεί στις αρχές Δεκεμβρίου.

Απαντώντας στα επιχειρήματά τους ο κ. Γ. Ανωμερίτης τόνισε:

«Ο κλάδος της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας βιώνει μια ακόμη κρίση. Πέρα από τη γενικότερη κρίση, ευθύνες για τη Ζώνη υπάρχουν σε όλους, στο Κράτος, τους Επιχειρηματίες τα Συνδικάτα. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. με την ίδρυση ειδικής θυγατρικής εταιρείας για τα θέματα της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας Πειραιά, την ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε., δημιούργησε τον φορέα εκείνο της Ανάπτυξης και του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τα συμφέροντα όλων των εμπλεκομένων συμπεριλαμβανομένου και του Ο.Λ.Π. Α.Ε., ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης των Δεξαμενών και των λιμενικών εγκαταστάσεων της Ζώνης».

Η ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε., η οποία τώρα οργανώνεται, αποτελεί ελπίδα προοπτικής για τη Ζώνη, αν όλοι συνεννοηθούμε σε κοινούς στόχους.

Ο κ. Γ. Ανωμερίτης ξεκαθάρισε και προς τις δύο πλευρές ότι:

(α) αμέσως μετά την πλήρη λειτουργία της, εργοδότες και εργαζόμενοι θα κληθούν να συμμετάσχουν στο διοικητικό της συμβούλιο, ενώ μετά την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου θα μπορούν να συμμετάσχουν μόνο επιχειρήσεις και φορείς της Ζώνης.
(β) η χωροθέτηση της Ζώνης δεν πρόκειται να μεταβληθεί, ούτε να αλλάξει χρήση ποτέ. Στο Δ.Σ. του Νοεμβρίου θα αποφασισθούν χώροι και χρονοδιαγράμματα.

(γ) Οι δεξαμενές Βασιλειάδη θα κλείσουν μετά την κατασκευή ή αγορά νέας Δεξαμενής για λόγους περιβαλλοντικούς και δημιουργίας της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά.

(δ) τα τιμολόγια του Ο.Λ.Π. Α.Ε. παρά τη μικρή αύξηση τους στα επίπεδα του πληθωρισμού παραμένουν κατά πολύ φθηνότερα από όλα τα άλλα ναυπηγεία. Οι Δεξαμενές παράγουν ζημιές 5,6 εκ. Ευρώ ετησίως στον Ο.Λ.Π. Α.Ε., ο οποίος τις διατηρεί συνεχώς εκσυγχρονίζοντας τις για λόγους κοινωνικής ευθύνης απέναντι στη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και
(ε) Στη ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Δραπετσώνας γίνεται κατά ένα μέρος ανταλλαγή ίσης δυναμικότητας χώρων για πιο λειτουργική παραγωγή και του car – terminal και της Ζώνης και όχι αλλαγή χρήσης. Οι χώροι ναυπηγοεπισκευής παραμένουν περίπου ισοδύναμοι.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v